צפו: סיטי שוב הפסידה, ליברפול נהנתה מפנדל מפוקפק ויונייטד הושפלה

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | Clive Brunskill/Getty Images

המחזור השמיני בליגה הטובה בעולם הוליד 24 שערים ודרמות רבות, ביניהן ההפסד של האלופה והפעם בביתה לוולבס, מילנר עם המון קור רוח שמר על המאזן המושלם של המייטירדס בדקה ה-95 והמשבר של טוטנהאם רק מעמיק

(גודל טקסט)

לפני היציאה לפגרת הנבחרות, המחזור השמיני בפרמיירליג ננעל אתמול (ראשון) עם ההפתעה הגדולה – וולבס הגיעה לאצטדיון האתיחאד של מנצ'סטר סיטי במטרה לספוג כמה שפחות, ובסוף יצאה עם כל שלוש הנקודות אחרי שאדאמה טראורה כבש צמד מאוחר וקבע כי ליברפול תצא המנצחת הגדולה של המחזור, הרחק בצמרת ובמרחק של שמונה נקודות מהאלופה.

המרסיסייד של יורגן קלופ שיחקו ביום שבת בביתם נגד לסטר, ופעם נוספת הוכיחו שיש להם אופי, לא פחות מיכולת על המגרש. סאדיו מאנה כבש שער ראשון לזכות האדומים, ג'יימס אדיסון השווה לקראת הסיום. עמוק בתוך תוספת הזמן אלופת אירופה קיבלה פנדל מהשופט, אותו תרגם ג'יימס מילנר לשער ניצחון, השמיני ברציפות בליגה ומאזן מושלם.

המשבר העמוק של טוטנהאם מסרב לעבור. אחרי שהתרנגולים הפסידו בצורה צורמת בליגת האלופות, הקבוצה מלונדון יצאה למשחק חוץ נגד ברייטון, וספגה שלושה שערים כואבים, איבדה את השוער הוגו לוריס ונראה שהשפל שעובר על המועדון עוד חי וקיים. מיד לאחר מכן, אסטון וילה התפוצצה לגמרי במפתיע נגד נוריץ' והביסה 1:5 את הקנריות.

אכזבה גדולה בקרב שחקני מנצ'סטר סיטי אחרי המחזור השמיני (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)
אכזבה גדולה בקרב שחקני מנצ'סטר סיטי אחרי המחזור השמיני (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

המומנטום הרע של מנצ'סטר יונייטד המשיך גם במשחק החוץ נגד ניוקאסל, כש"המגפייז" גברו על השדים האדומים 0:1 בעזרת שער של מת'יו לונגסטף. צ'לסי של פרנק למפארד השלימה ניצחון שני ברציפות נגד סאות'המפטון, כשתמי אברהם המשיך לעשות את מה שהוא מצטיין בו – לכבוש שערים – ועלה לצמרת כובשי הליגה.

ארסנל צלחה את המפגש הביתי נגד בורנמות' עם 0:1 קטן-גדול מראשו של דויד לואיז, שחגג שער בכורה במדי התותחנים, ווטפורד ושפילד יונייטד נפרדו ללא שערים. קריסטל פאלאס ניצחה 1:2 את ווסטהאם בדרבי לונדוני וברנלי הנחילה לאברטון הפסד חמישי העונה וסיבכה אותה בתחתית.

סולשיאר עדיין מחפש תשובות עבור מנצ'סטר יונייטד (Michael Regan/Getty Images)
סולשיאר עדיין מחפש תשובות עבור מנצ'סטר יונייטד (Michael Regan/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי