אוזיל חושש שלא ישחק יותר בארסנל, יעבור לפנרבחצ'ה?

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Marc Atkins/Getty Images

הקשר הגרמני בן ה-31 ששותף העונה רק פעמיים במדי התותחנים הבין שאין לו סיכוי להשתלב בתוכניות של אמרי. לפי דיווחים, עשוי להגיע בהשאלה לקבוצה הטורקית בינואר. וגם: ברגקאמפ כואב את מצב המועדון

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
בקיץ 2013 הוא הגיע לארסנל מריאל מדריד כהבטחה גדולה אך לאחר קצת יותר משש שנים קשה לתאר את תקופתו של מסוט אוזיל בלונדון כהצלחה. על אף הבישולים הרבים ורגעי הקסם שניפק, הוא לא הצליח לשמור על יציבות ולא הוביל את התותחנים להצלחות. בקיץ ניסו להיפטר ממנו אך שכרו הגבוה היווה מכשול. העונה הוא שותף ב-142 דקות בלבד ולפי "מירור" הקשר הגרמני (31) שפתח בהרכב לאחרונה במשחק גביע הליגה נגד נוט פורסט, חושש שזה היה משחקו האחרון והוא לא ישחק יותר במדי התותחנים.


על אף שמונה לאחד מחמשת הקפטנים של המועדון לפי הצבעת השחקנים, מעמדו נסדק הוא פתח בהרכב במשחק אחד בלבד ובחמישה משחקים נותר מחוץ לסגל על אף שהיה בריא. הגרמני רצה להישאר בארסנל והוא אוהב את החיים בלונדון אך נראה שאין לו ברירה. כזכור, אונאי אמרי אמר עליו: "הוא לא משחק כי כרגע יש שחקנים ראויים ממנו". הוא ממעט לשחק במשחקי החוץ בשל היעדר אגרסיביות ולפי הדיווח המאמן לא אוהב את הגישה שלו באימונים.


שחקן העבר ריי פארלור אמר בראיון ל- "TalkSport" האנגלי: "התרשמתי ממש מהשחקנים הצעירים – סאקה, סבאיוס, מרטינלי, מגיעה להם הזדמנות, יש לנו כל כך הרבה אפשרויות. הם שחקנים טובים ממנו וזו הסיבה שהוא 'הוקפא'".



מסוט אוזיל. לא ישחק יותר בתותחנים? (Gettyimages)


לפי דיווחים בטורקיה, ארסנל מנהלת שיחות עם פנרבחצ'ה הטורקית במטרה שיעבור בהשאלה בינואר, כשהתותחנים מבינים שיצטרכו לשאת ברוב שכרו העומד על 350 אלף ליש"ט לשבוע.


עוד בארסנל, שחקן העבר דניס ברגקאמפ התראיין לערוץ היוטיוב של איאן רייט, עוד אגדה של התותחנים, וסיפר שהוא כואב את מצב הקבוצה: "אני מרגיש שזו לא ארסנל, אין תשוקה ואין שחקנים שעושים את ההבדל. הקבוצה שונה. קשה לומר אם זה טוב או רע, אבל כמובן שהצלחה מוצגת בגביעים – והם אינם. מצד אחד יש כל כך הרבה קבוצות שהשתפרו והגיעו לרמה גבוהה ואילו ארסנל אולי התקדמה עם השנים אבל לא לרמה הזו. זה כואב לפעמים כי אני מרגיש שארסנל צריכה להיות טובה יותר. עדיין לא איבדתי תקווה".


ברגקאמפ שימש כעוזר מאמן של אייאקס והוא מקווה לחזור להיות חלק מצוות אימון בקרוב אם כי לא מאמן ראשי. ההולנדי אמר: "כרגע זה קצת קשה ברמה המשפחתית, הילדים שלי צעירים, התיישבנו בהולנד, אבל כשהילדים יגדלו זה יכול להיות. הייתי שמח לחזור לאמן, במיוחד באקדמייה או להיות חלק מהקבוצה הראשונה אך לא כמאמן ראשי.
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי