עוד מכה ליונייטד: פוגבה לא צפוי לשחק נגד ליברפול

פול פוגבה
פול פוגבה | Michael Regan/Getty Images

הקשר המריא לדובאי לסדרת טיפולים בתקווה שיוכל לשוב למשחק נגד המוליכה והיריבה המושבעת, אבל מסתמן שישוב לכשירות רק לקראת סוף החודש. אמור להחמיץ גם את המפגש נגד נאתכו ופרטיזן בליגה האירופית

(גודל טקסט)

אנחנו רק בתחילת חודש אוקטובר, אבל כבר אפשר לומר שמנצ'סטר יונייטד נמצאת בעיצומה של עוד עונה מסויטת מבחינתה. אחרי שבשנה שעברה שרד ז'וזה מוריניו עד אמצע חודש דצמבר ובסופו של דבר פוטר, כעת זהו אולה גונאר סולשיאר שבינתיים זוכה לגיבוי נרחב ודיווחים על תקציב רכש מסאיבי שיקבל בינואר כבר נפוצו, אבל כך או אחרת הוא והשדים האדומים רק במקום ה-12 עם 9 נקודות בלבד ב-8 מחזורים – עם שני ניצחונות מפתיחת העונה, כאשר בעוד יומיים ימלאו חודש ימים לפעם האחרונה שהם השיגו שלוש נקודות.

מיד לאחר פגרת הנבחרות, ביום ראשון הבא, מנצ'סטר יונייטד תארח במסגרת המחזור התשיעי בפרמיירליג את הקבוצה היחידה בליגה שמאזנה מושלם, היריבה המושבעת ליברפול, שיש אוהדים שיגידו שהיריבות איתה גדולה הרבה יותר מאשר עם היריבה העירונית והאלופה מנצ'סטר סיטי, אבל לפי עיתוני הבוקר (שבת) באנגליה תיאלץ יונייטד להגיע למשחק הגדול ללא הכוכב הגדול, פול פוגבה. זו מכה קשה לסולשיאר, מפני שמדובר במשחק שסומן ככזה שיכול להפוך את הקערה על פיה ולעצור את כדור השלג במועדון.

פוגבה הפצוע, שנמצא בימים אלה בדובאי ושם הוא עובר טיפולים, לא צפוי לשוב למשחק נגד ליברפול ולמעשה ישוב רק לקראת סוף החודש על פי הפרסום, כך שהוא יחמיץ גם את משחק הליגה האירופית בסרביה נגד פרטיזן בלגרד וביברס נאתכו ומסתמן שגם את המשחק נגד העולה החדשה נוריץ'. עם זאת, הוא ישוב לאנגליה בשבוע הבא ורק אז, לאחר שייבדק על ידי הצוות הרפואי של מנצ'סטר יונייטד, תתבהר תמונה ברורה יותר לקראת המשחק נגד המייטירדס בעוד שמונה ימים.


פוגבה. סולשיאר מאוד זקוק לו נגד ליברפול (PAUL ELLIS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי