דיווח: פול פוגבה אמור להיות כשיר למשחק נגד ליברפול

פול פוגבה
פול פוגבה | Shaun Botterill/Getty Images

ב'מירור' טוענים שהצרפתי של מנצ'סטר יונייטד יעמוד לרשות סולשיאר במפגש עם מוליכת הטבלה, אחרי שהחמיץ חמישה משבעת המשחקים האחרונים. גם ואן ביסאקה ושואו צפויים לחזור, מרסיאל עשוי להיכלל בסגל

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד תגיע ביום ראשון הקרוב (18:15, שידור ישיר בספורט1) למפגש עם מוליכת הפרמיירליג ליברפול במטרה להשיג ניצחון ליגה ראשון אחרי יותר מחודש, ולפי דיווח שעלה היום (שני) ב'מירור', פול פוגבה אמור לעמוד לרשותה במשימה הקשה לאחר שהחמיץ חמישה מתוך שבעת משחקים האחרונים עקב פציעה טורדנית בכף רגלו.


גם ארון ואן ביסאקה ולוק שואו צפויים לחזור לסגל של אולה גונאר סולשיאר, כאשר על פי הידיעה, אנתוני מרסיאל עשוי להיות כשיר על מנת להיכלל בין 18 השחקנים שיארחו את המייטי רדס באולד טראפורד. שואו ומרסיאל לא שיחקו מאז ההפסד לקריסטל פאלאס ב-24 באוגוסט, בעוד ואן ביסאקה נעדר משלושת המשחקים האחרונים.


השדים האדומים ניצבים במקום ה-12 בטבלה, חמש עשרה נקודות מאחורי ליברפול שמגיעה כמובן במאזן מושלם. לאחר המפגש, יונייטד תצא לארבעה משחקי חוץ רצופים ומאז ה-1:3 על פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות לפני שבעה חודשים היא לא ניצחה מחוץ לאולד טראפורד, כך שסולשיאר יקווה להשיג שלוש נקודות במשחק הקרוב כדי לפזר מעט את הערפל סביב המשך דרכו בקבוצה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי