סופית: פוגבה לא ישחק נגד ליברפול, גם דה חאה בחוץ

דויד דה חאה
דויד דה חאה | ANDERS WIKLUND/TT News Agency/AFP via Getty Images

סולשיאר אישר שהקשר טרם התאושש מהפציעה ולא יוכל לעמוד לרשותו במשחק הגדול ביום ראשון (החל מ-18:10 בספורט1): "מקווה שלא ייעדר זמן רב". גם השוער שנפצע בנבחרת לא אמור לשוב בזמן: "מחכים שיעבור צילום"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד הולכת ומסתבכת. ביום ראשון הקרוב (החל מ-18:10 בשידור ישיר בספורט1) היא תארח את ליברפול במסגרת המחזור התשיעי בפרמיירליג, ובניגוד לדיווחים המוקדמים בממלכה על כך שהיא עשויה להגיע מול מוליכת הטבלה המושלמת בסגל כמעט מלא, היום (רביעי) כבר הסתבר ששני כוכביה הכי גדולים ייעדרו מהמשחק.

ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" דווח שפול פוגבה עדיין לא שב לאימוני הקבוצה ולא צפוי לשחק נגד יורגן קלופ ושחקניו בתחילת השבוע הבא, ומספר שעות לאחר מכן גם המנג'ר אולה גונאר סולשיאר אישר את הפרטים: "פול היה פצוע, חזר לשחק ולפעמים סבל תוך כדי מכאבים עד שלא הייתה ברירה לבדוק אותו, הוא עבר צילום והצטווה לנוח מספר שבועות. אני מקווה שהוא לא ייעדר עוד זמן רב, אבל הוא לא יהיה מוכן למשחק ביום ראשון".

פוגבה בילה למעלה משבוע בדובאי, שמזג האוויר החם שם אמור היה לסייע לו לעבור טיפולים שיזרזו את החלמתו, אבל אלוף העולם בן ה-26 ייעדר פעם נוספת. פוגבה החמיץ כבר ארבעה משבעת משחקיה האחרונים של יונייטד ולא צפוי לשוב גם נגד פרטיזן בלגרד וביברס נאתכו בליגה האירופית ונגד נוריץ' בפרמיירליג במחזור לאחר מכן.

בנוסף, גם השוער דויד דה חאה, שנפגע ב-1:1 של ספרד נגד שבדיה אתמול ונאלץ לעזוב את כר הדשא בדקה ה-60 אחרי שזכה לטיפול במהלך הפסקת המחצית, מתלונן על כאבים ובקבוצה סקפטיים שיצליחו להכשירו. יתרה מכך, ההערכות הראשוניות, כי דה חאה רק שב למנצ'סטר לפני זמן קצר, הן שהשוער ייעדר גם כן מהמשחקים הבאים, בדומה לפוגבה. "אנחנו מחכים שהוא יעבור צילום, אם להסתמך על איך שהדברים נראים כרגע אז לא נראה שהוא יוכל לשחק".


יושבת עד סוף החודש? פוגבה (OLI SCARFF/AFP/Getty Images)

דה חאה בן ה-28, שהגיע ליונייטד בשנת 2011, החמיץ רק שישה משחקים בשמונה וחצי השנים הללו בגין פציעה או מחלה – הוא נח 27 פעמים, בעיקר במשחקי גביע והחמיץ גם שישה משחקים בקיץ 2015 כשאיים לעזוב וישב ביציע עד שהאריך חוזה – אבל איפשר לסרחיו רומרו הארגנטינאי לפתוח רק שבע פעמים במשחקי פרמיירליג, בהם שמר על רשת נקייה לא פחות משש פעמים. עם זאת, הפעם האחרונה שדה חאה נעדר ממשחק ליגה מסיבה רפואית הייתה במאי 2015, אז עלה במקומו ויקטור ואלדס. רק נזכיר כי אליסון, שוער ליברפול, אמור לפתוח בהרכב של קלופ לראשונה מאז נפגע בשריר התאומים כבר במחזור הראשון, ב-1:4 על נוריץ'.

לעומת היעדרותם של פוגבה ודה חאה, סולשיאר מצפה לקבל בחזרה את אנטוני מרסיאל שנעדר מאז ההפסד 2:1 לקריסטל פאלאס לפני קרוב לחודשיים. הצרפתי כבש פעמיים בשלושת מחזורי פתיחת העונה, אבל הושבת מאז עקב פציעה בירך. גם המגנים ארון ואן ביסאקה ולוק שואו אמורים לשוב לסגל וכנראה שהיישר להרכב. "אני לא יכול לומר לכם במאת האחוזים מי יהיה כשיר עד יום ראשון, בתקווה ואן ביאסקה ומרסיאל יתאמנו עד אז ויהיו כשירים למשחק. אם לחצי שעה, 45 דקות או יותר, את זה אני עדיין לא יכול לומר".


דה חאה נוטש את הדשא (ANDERS WIKLUND/TT News Agency/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי