אוזיל שבר שתיקה: "אשאר בארסנל לפחות עד 2021"

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Marc Atkins/Getty Images

הקשר אמנם ממעט לשחק ורשם שתי הופעות בלבד בכל המסגרות מפתיחת העונה, אבל הבהיר: "אולי אני ואונאי אמרי לא רואים את הכל עין בעין, אבל זה נורמלי". לקאזט חזר להתאמן ועשוי לעלות מהספסל נגד שפילד

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

מסוט אוזיל היה כוכב פרמיירליג ענק, מבשל בחסד עליון ואחת הסיבות לכך שארסנל סומנה מדי עונה כקבוצת צמרת למרות שאיכזבה שנה אחר שנה, אבל מאז הגיע אונאי אמרי בשנה שעברה הוא מבלה בעיקר על הספסל וביציע, מוזכר לרוב כחלק מפרשיות מאוד לא נעימות. העונה הוא זכה ל-142 דקות בסך הכל, הופעה אחת בליגה האנגלית ושנייה הייתה בגביע הליגה, ולאחרונה טען המנג'ר שהסיבה היא שהוא פשוט לא מספיק טוב כדי להימנות על 18 שחקני הסגל.

הבוקר (חמישי) הגיעה תגובתו של הקשר הגרמני, שחרף המצב הצהיר: "לא אעזוב את ארסנל עד סוף החוזה ב-2021". הקשר העניק ראיון בלעדי ל-"TheAthleticUK" ואמר: "יש לי חוזה ואני אשאר עד סיומו. יש זמנים קשים שצריך לעבור וזו לא סיבה לעזוב הכל, לקום ולברוח. אני כאן לפחות עד קיץ 2021".

השינוי בקיץ שעבר: "תמיד אמרתי שארסן ונגר היה גורם שמאוד השפיע על בחירתי לעבור לארסנל – והוא באמת היה כזה – אבל חתמתי עבור מועדון. גם כשארסנל הודיעה שארסן עוזב, אני רציתי להישאר כי אני אוהב את ארסנל וזו הסיבה שאני כאן כבר שש שנים. שיחקתי אצל המאמנים הכי טובים בעולם – ארסן ונגר, ז'וזה מוריניו, יואכים לב – ותמיד כיבדתי וכך זה גם עם אונאי. אולי אנחנו לא רואים את הכל עין בעין, אבל זה נורמלי, אלה החיים וזה קורה גם עם חברים ומשפחה".


אוזיל. לא ממהר לעזוב את לונדון (Marc Atkins/Getty Images)

התקופה הארוכה ביציע: "לא אכפת לי מה אנשים חושבים על המשכורת שלי, אני תמיד עובד קשה. בהרבה משחקים גדולים שחקני עבר תוקפים דווקא אותי. אני גם מאוד מתוסכל כשאני מפספס משחק בגלל פציעה או מחלה בזמן שאנשים שואלים או זה לא משהו מכוון. נכון שזה קרה כמה פעמים, בדרך כלל בחורף – אבל מה אני יכול לעשות?".

בזמן שאוזיל לא משחק בהחלטת המאמן, שחקן אחר שלא שותף במשחקים האחרונים הוא אלכסנדר לקאזט שנפצע במחזור הרביעי נגד טוטנהאם. הצרפתי חזר להתאמן היום, ועשוי אף להיכלל בסגל למשחק החוץ נגד שפילד יונייטד ביום שני הבא (21:50, שידור ישיר בספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי