אלכס פרגוסון הואשם במכירת משחק תמורת שעון רולקס

אלכס פרגוסון
אלכס פרגוסון | GLYN KIRK/AFP/Getty Images

סוכן שחקנים, שעומד למשפט בימים אלו, טען כי העניק למנג'ר הסקוטי פיצוי בשווי 30 אלף ליש"ט על הטיית משחק של מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות. בנוסף, הוא אמר שהמאמן עבד עם סוכנים כדי להרוויח מהעברות שחקנים

(גודל טקסט)

סר אלכס פרגוסון, המאמן הכי מעוטר בתולדות הכדורגל העולמי, הואשם על ידי סוכן שחקנים במכירת משחק ליגת האלופות של מנצ'סטר יונייטד נגד יובנטוס תמורת שעון רולקס מזהב בשווי 30,000 ליש"ט, כך פורסם אמש (חמישי) ב'מירור'. הסוכן הוא ג'וזפה פליארה בן ה-64, שעומד למשפט בימים אלו בשל פרשת שוחד שבה היה מעורב לצדם של סקוט טומי, עוזר מאמן בארנסלי לשעבר ודקס פרייס, סוכן נוסף.

פליארה טען בפני בית הדין שהוא זה שנתן לפרגוסון את השעון ובנוסף אמר שהסקוטי נהג לעבוד רק עם סוכנים שחלקו איתו בהכנסות שלהם, כשגם הוא שילם למנג'ר בעבר.

במהלך המשפט, שעדיין נמשך, נשמעו טענות לגבי דמויות נוספות בעולם הכדורגל כמו מאמן נבחרת אנגליה לשעבר סטיב מקלארן, מאמן פורטסמות' וטוטנהאם לשעבר הארי רדנאפ ומנג'ר קארדיף ניל וורנוק. התובע בריאן אוניל אמר שאין בכוונתו להשחיר את שמם של אנשים שלא נוכחים במשפט.

פרגוסון בן ה-77 זכה ב-38 תארים לאורך 26 שנים במנצ'סטר יונייטד ובעיני רבים הוא המאמן הגדול בהיסטוריה, אך הפרשה הנוכחית עלולה להכתים את שמו בגדול אם הטענות של פליארה יתבררו כנכונות.

מואשם בהטיית משחק. סר אלכס פרגוסון (Gettyimages)
מואשם בהטיית משחק. סר אלכס פרגוסון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי