אלדרווירלד: "כולנו בטוטנהאם עומדים מאחורי פוצ'טינו"

דלה עלי
דלה עלי | Catherine Ivill/Getty Images

התרנגולים לא הצליחו לנצח בביתם גם את ווטפורד, היחידה שלא ניצחה העונה, המנג'ר ביקש זמן: "זו העונה השישית שלי כאן וזו סיטואציה שאנחנו נצא ממנה". דלה עלי אחרי פרסת ה-VAR: "חשבתי לעצמי שאולי נגעתי ביד"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

המשבר בטוטנהאם הולך ומעמיק אחרי שגם אתמול (שבת) הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו איבדה נקודות, ועוד במשחק בית נגד ווטפורד – הקבוצה היחידה שלא הצליחה לנצח העונה. הצרעות אפילו עלו ליתרון שהימם את התרנגולים כבר אחרי שש דקות, אבל למזלם היה זה דלה עלי שבדקה ה-86 הצליח לפחות להציל נקודה כשקבע 1:1 בסיום.

עלי למעשה הציל את טוטנהאם מהפסד חמישי בשישה משחקים (כולל פנדלים בגביע הליגה ו-7:2 לבאיירן מינכן בליגת האלופות) ולקראת שני משחקי חוץ בפרמיירליג, בראשון הבא באנפילד נגד ליברפול ושבוע לאחר מכן נגד אברטון בגודיסון פארק, אפשר להבין את החשש בלונדון. בקבוצה מקווים שהמשחק הביתי באמצע השבוע נגד הכוכב האדום בלגרד בליגת האלופות אולי יעלה את מפלס הרוח וירים גם את הביטחון של השחקנים.

הבלם טובי אלדרווירלד סיפר ל-BBC בסיום המשחק כי למרות הכל, הקבוצה עודנה מאוחדת: "אנחנו קבוצה אחת על המגרש ואתם רואים שכולנו נלחמים", אמר הבלגי, "כולם מאחורי המועדון והמנג'ר, אחרת לא היינו מצליחים לספק יכולת ומאמץ כמו שהצגנו".


פוצ'טינו. השחקנים עומדים מאחוריו (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

פוצ'טינו לא ברח מאחריות, אבל גם ביקש סבלנות אחרי חמש שנים מוצלחות בקבוצה: "זו העונה השישית שלי כאן ואנחנו נמצאים בסיטואציה שבהחלט עלינו לצאת ממנה, אבל זה דורש זמן. אי אפשר לעלות מאפס למאה, צריך לתת לביטחון להיבנות ואני משוכנע שאנחנו כולנו נוציא את המועדון מהמצב הזה בקרוב. זה טוב שיש לנו משחק בית בליגת האלופות השבוע, כי זה יהיה מפגש קשה אבל בתקווה נמצא ממנו מחוזקים אחרי הופעה טובה".

דלה עלי, שכבש את השוויון הדרמטי לאחר שנגע בכתור עם כתפו ורק לאחר בחינת צוות ה-VAR אושר שערו, סיפר על החרדה באותן דקות, במקביל לכך שהמסכים באצטדיון הראו שצוות ה-VAR החליט לפסול את השער עקב טעות אנוש וגרמו לבלבול: "זו הייתה הקלה, כי פעמיים השופט עצר וחיכה (אחרי שהמסכים הראו על פסילת השער). ידעתי שלא נגעתי עם היד בכדור, אבל ראיתי את ההחלטה והתחלתי לחשוב לעצמי 'אולי כן נגעתי עם היד?'. אנחנו קבוצה ברמה עולמית ואנחנו צריכים להתחיל להראות את זה. חשוב שנהפוך את הסיטואציה ושנתחיל להראות כמה טובים אנחנו על המגרש". אגב, האחראים לטעות על כך שהוחלט על פסילת השער פרסמו הודעת התנצלות בפני אוהדי הקבוצות.


המסכים באצטדיון אילצו את האחראים לפרסם התנצלות (Catherine Ivill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי