אובמיאנג יחפש את שערו ה-50, לקאזט חוזר לסגל ארסנל

פייר אמריק אובמיאנג חוגג
פייר אמריק אובמיאנג חוגג | Michael Steele/Getty Images

התותחנים יתארחו בשני (21:50, ספורט1) אצל שפילד ויעפילו למקום השלישי אם ינצחו. החלוץ הצרפתי שב לסגל לאחר היעדרכות ארוכה טיירני יערוך בכורה בליגה. לואיז: "יכולים להיאבק על אליפות". רובינסון בספק

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגה האנגלית יגיע מחר (שני) לסיומו כשארסנל תתארח אצל שפילד יונייטד (21:50, שידור ישיר בספורט5). הקבוצה של אונאי אמרי תוכל להעפיל למקום השלישי אם תנצח בעוד המארחת שחזרה השנה לפרמיירליג מקווה לברוח מהקו האדום.
 

התותחנים, שגברו 0:1 על בורנמות' לפני פגרת הנבחרות, מתקשים מאוד במשחקי החוץ תחת המאמן הספרדי והם לא ניצחון מחוץ לביתם מאז מחזור הפתיחה כאשר השיגו 0:1 קשה על ניוקאסל. מי שכבש את השער במחזור הפתיחה היה פייר-אמריק אובמיאנג, שיוכל לרשום מחר ציון דרך נהדר. החלוץ מגבון זקוק לגול אחד כדי להגיע ל-50 שערים במדי התותחנים. עד היום כבש 49 שערים ב-75 משחקים.

אלכסנדר לקאזט שהחמיץ את כל שבעת המשחקים האחרונים של אנגליה בשל פציעה, עשוי לחזור לסגל וכך גם מסוט אוזיל שממעט לשחק העונה. אם החלוץ לא יהיה כשיר, בוקאיו סאקה יפתח בהרכב במקומו. מעבר לכך, הקטור ביירין וקיירין טירני עשויים לשחק לראשונה העונה בליגה. 


 

אובמיאנג ולקאזט (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images)

 

דויד לואיז אמר בראיון: "ארסנל יכולה להילחם על האליפות, יש לנו את האיכות, המועדון צריך להיות שוב במקום הראוי לו. אם אתה לא מאמין בעצמך לא תגיע לשום דבר בחיים שלך. אני רוצה לזכות בתארים כאן ולהשתפר, להתאים את עצמי לסגנון של ארסנל". התותחנים ספגנו העונה כבר 11 שערי חובה, הברזילאי משוכנע: "ההגנה שלנו משתפרת. תמיד אמרתי שההגנה מתחילה עם החלוצים. אנחנו נשתפר בכל חלקי המשחק".

המארחת, מנגד, תחסר את החלוץ הפצוע דייויד מקגולדריק, כאשר גם קאלום רובינסון בספק למשחק עד לרגע האחרון. הקבוצה של כריס וילדר יצאה לפגרה לאחר תיקו מאופס במשחק החוץ בווטפורד וקודם לכן הקשתה מאוד על ליברפול על אף שנכנעה 1:0. מעבר לכך היא השיגה תיקו 2:2 מרשים נגד צ'לסי בסטפורד ברידג' לאחר שפיגרה בשני שערים. הסטטיסטיקה מספרת ששפילד ניצחה בשלושה מארבעת משחקי הבית האחרונים שלה נגד ארסנל.


דויד לואיז. אופטימי ( TOLGA AKMEN / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי