צפו בתקציר: ארסנל הפסידה לראשונה אחרי שמונה משחקים, 1:0 לשפילד

שחקני שפילד יונייטד חוגגים
שחקני שפילד יונייטד חוגגים | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

הפגרה באה בזמן לא טוב לאמרי: התותחנים נראו רע וחסרי מחץ במשחק החוץ אצל העולה החדשה, שעקצה מקרן בדקה ה-30. יכולת אדירה של דין הנדרסון בשער מנעה שוויון, הקבוצה של כריס וויילדר כבר במקום התשיעי

(גודל טקסט)

אחרי שכל קבוצות הפרמיירליג חזור מהפגרה, הגיע תורן של ארסנל ושפילד יונייטד. התותחנים פגשו הערב (שני) את העולה החדשה לקרב מסקרן בין אחת הקבוצות המבטיחות של העונה לאחת הבלתי צפויות שבהן, שאכן הפתיעה עם ניצחון 0:1 ביתי שהקפיץ אותה למקום התשיעי.

לקאזט נשאר על הספסל של אונאי אמרי, שעלה עם ניקולא פפה ובוקאיו סאקה הצעיר לצד פייר אמריק אובמיאנג. ארסנל לא הצליחה להמריא בדקות הפתיחה, ולמרות שהחזיקה יותר בכדור לא התקרבה לשער המארחת. שפילד ניצלה את זה כדי ליזום כמה התקפות משלה, ובדקה ה-30 השיגה כדור קרן. ג'ק או'קונול נגח אותו אבל לא מדויק, וליס מוסה היה במקום כדי לדחוק פנימה ולקבוע 0:1 בניגוד למהלך המשחק.

ארסנל לא התעוררה בעקבות השער, ורק לקראת הירידה להפסקה הגיעה ההזדמנות הראשונה שלה כשגרניט ג'אקה בעט מרחוק כדור חזק וקשה, אבל שוער שפילד דין הנדרסון מתח את הזרועות וסיפק הצלה מופלאה שזיכתה אותו בתשואות מהקהל.

דין הנדרסון. יכולת מופלאה בשער (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)
דין הנדרסון. יכולת מופלאה בשער (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

במחצית השנייה ארנסל תקפה יותר, מבינה שהיא מתקרבת לאיבוד נקודות שלא יעזור לה בטבלה, ודני סבאיוס הגיע למצב קורץ אך שוב הנדרסון הגיב היטב. לקאזט נכנס במקום ג'אקה בדקה ה-69, בתקווה שהוא יביא את הבשורה עבור אוהדי התותחנים, אבל גם זה לא עזר. שפילד היטיבה להתגונן וגם יצאה בהתקפות מעבר מהירות שהכניסו את ארסנל ללחץ, מה שרק גרם ליותר איבודי כדור מצידה.

השריקה הביאה איתה את ההפסד הראשון של ארסנל אחרי שמונה משחקים בכל המסגרות, והראשון העונה לקבוצה שמדורגת מתחתיה בליגה. בהחלט לא מה שאמרי רצה. ביום חמישי היא תארח את גימראייש בליגה האירופית ותקווה להיראות טוב יותר על מנת לא לאבד נקודות גם במפעל בו היא מקווה להגיע הכי רחוק שאפשר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי