קראגר הודה: "ליברפול לא הייתה צריכה לתמוך בסוארס"

ג'יימי קראגר
ג'יימי קראגר | PAUL ELLIS/AFP/Getty Images

בלם העבר של המרסיסייד סיפר במבוכה לאחר התקרית הגזענית ב-2011: "היה ברור מאליו שאנחנו עושים מעשה לא נכון. לא היה לי את האומץ לצאת נגד ההחלטה של המועדון ואין ספק שזאת הייתה טעות ענקית"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ג'יימי קראגר, שחקנה לשעבר של ליברפול, הודה כי המרסיסייד עשו טעות ענקית כמועדון כאשר עלו למשחק ליגה נגד וויגאן עם חולצות התומכות בחלוץ לואיס סוארס, זאת לפני שהאורוגוואי ספג הורחק לשמונה משחקים ונקנס ב-40 אלף ליש"ט, בעקבות מספר הערות גזעניות שסינן לפטריס אברה ממנצ'סטר יונייטד במהלך משחק בין הקבוצות ב-2011.

"אין ספק שטעינו בצורה מסיבית אז" סיפר קראגר במבוכה בעת שהתארח בתכנית ספורט של רשת "סקיי", בנוכחותו של אברה. "זה היה ברור מאליו שלא היינו צריכים לעשות את זה. כשאני מסתכל על זה היום, אני מבין שלא היה לי את האומץ כאדם בודד לצאת נגד ההחלטה של המועדון ולהגיד שאני לא לובש את החולצה. אני לא יודע מי עמד מאחורי הרעיון, אבל אני לא חושב שהיה מישהו במועדון שחשב שאנחנו את המעשה הנכון" אמר הבלם.

קראגר, שבעברו 737 הופעות במדי האודמים הוסיף: "הייתי הקפטן השני של הקבוצה והייתי צריך לקחת יותר מנהיגות באותו קטע. זה היה בתקופה שקני דלגליש היה המאמן, אבל אני חושב שזה היה קשור אליו. ממש כמו במשפחה, תמיד בתגובה ראשונה אתה תגן על מי שקרוב אלייך, וכך גם היה אז. אני לא מסכים עם מה שעשינו, אבל זה הייתה התגובה הראשונה של ליברפול".

שחקני ליברפול עם חולצות התמיכה בסוארס.
שחקני ליברפול עם חולצות התמיכה בסוארס. "לא היינו צריכים לעשות את זה" (PAUL ELLIS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי