צפו בתקציר: לסטר השפילה 0:9 את סאות'המפטון בביתה

איוזה פרס, יורי טילמאנס, ג'יימי וארדי
איוזה פרס, יורי טילמאנס, ג'יימי וארדי | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

השועלים דרסו את הקדושים ללא רחמים ועלו זמנית למקום השני בפרמיירליג. ג'יימי וארדי ואיוזה פרס כבשו שלושער כל אחד, טילמנס וצ'ילוול הוסיפו שער ובישול

(גודל טקסט)

לסטר סיטי סיפקה הערב (שישי) פתיחה מדהימה למחזור העשירי בפרמיירליג, עם 0:9 משפיל על ראשה של סאות'המפטון באצטדיון סנט מארי. הקבוצה של ברנדן רוג'רס המשיכה את העונה הנהדרת שלה עם ניצחון שישי בליגה, שהעלה אותה זמנית למקום השני בטבלה, מעל מנצ'סטר סיטי שתשחק מחר. התוצאה השוותה את ההפרש הכי גבוה בתולדות הפרמיירליג, שנקבע על ידי מנצ'סטר יונייטד ב-1995.

פחות מעשרים דקות לקח לשועלים להרוג את המשחק. בדקה העשירית, בן צ'ילוול ניצל הדיפה לא טובה של אנגוס גאן כדי להבקיע את הראשון. שבע דקות חלפו ויורי טילמנס הכפיל את התוצאה אחרי מהלך טוב באגף שמאל ובדקה ה-19 הבלגי בישל לאיוזה פרס, שכבש את השלישי. אבל החגיגה לא נעצרה שם ושש דקות לפני ההפסקה, צ'יוול העביר כדור רוחב שעקף את כל ההגנה וסידר לפרז את שערו השני והרביעי של לסטר. קומדיית הטעויות בהגנת המארחים נמשכה, ואחת כזו אפשרה לג'יימי וארדי להבקיע את החמישי עוד לפני סיום המחצית הראשונה.

גם המנוחה בחדר ההלבשה לא הורידה את התאבון של לסטר. בדקה ה-57, פרס השלים שלושער והבקיע את השישי של קבוצתו. תוך דקה בלבד, ג'יימי וארדי הרשית את השביעי בנגיחה. בדקה ה-85, ג'יימס מאדיסון הוסיף את השמיני של השועלים עם בעיטה חופשית מצוינת וכדי לחתום את ליל הסיוטים הנוכחי מבחינת הקדושים, וארדי סחט פנדל בשנייה האחרונה של המשחק, כדי לחתום שלושער משלו ותשיעייה מדהימה לכחולים.

ניצחון היסטורי. שחקני לסטר חוגגים (Naomi Baker/Getty Images)
ניצחון היסטורי. שחקני לסטר חוגגים (Naomi Baker/Getty Images)

במחזור הבא, לסטר תתארח אצל קריסטל פאלאס במטרה להמשיך במונמטום. סאות'המפטון, ששיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-12 בעקבות הרחקתו של ראיין ברטרנד, שקועים במקום ה-18 לאחר ארבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון ובשבוע הבא לא בדיוק יקבלו יריבה נוחה להתאושש נגדה, כי מולם תתייצב האלופה מנצ'סטר סיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי