לפני הדרבי הוולשי: אוהדי סוונסי לעגו לאמיליאנו סאלה

אמיליאנו סאלה
אמיליאנו סאלה | AFP

מותו הטרגי של הארגנטינאי, שעשה את דרכו מנאנט לקרדיף והלך לעולמו בתאונת מטוס, לא הפריע לאוהדי הברבורים שהפיצו כרטיס פיקטיבי עם שמו של החלוץ לשעבר. המשטרה חוקרת ואוהדי הקבוצות מיהרו לגנות את המעשה

(גודל טקסט)
הדרבי הגדול של וויילס ייערך מחר (ראשון) כאשר סוונסי וקרדיף ייפגשו בליגת המשנה באנגליה, אבל היריבות המרה יצאה אמש מכל פרופורציה כאשר אוהדים של "הברבורים" הפיצו ברשתות החברתיות כרטיס טיסה מזויף ועליו שמו של אמיליאנו סאלה, כידוע החלוץ הארגנטינאי שנרכש בינואר שעבר מנאנט ובדרכו לקבוצה המטוס הפרטי עליו היה התרסק והוביל למותו שלו ושל הטייס.


משטרת וויילס דאגה במהלך כל השעות האחרונות להפיץ את המסר שמדובר בתמונה שיש להשמיד לאלתר ושהיא רואה בחומרה את הפצתה, כשבמקביל מתקיימת חקירה בניסיון להגיע ליוצרי אותו כרטיס טיסה מפוברק שמטרתו ללעוג לקרדיף על חשבון החלוץ שהלך לעולמו באותה טרגדיה נוראית.


יש לציין שארגוני אוהדים של סוונסי מיהרו לגנות את המקרה וטענו שהם משתפים פעולה עם המשטרה המקומית בניסיון לאתר את האחראים לכך. רק נזכיר כי לאחרונה פסקה פיפ"א כי קרדיף תשלם 6 מיליון יורו עבור החלוץ, על אף שהוא מעולם לא התאמן במדי הקבוצה, אבל כן השלים את העברתו מספר ימים קודם לכן – כשהטרגדיה ארעה בנסיעתו האחרונה מצרפת לוויילס, לאחר שסיים את כל סידורי עזיבתו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי