צפו: למרות שהחמיצה שני פנדלים, יונייטד ניצחה 1:3 בנוריץ'

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | Stephen Pond/Getty Images

השדים האדומים טיפסו למקום השביעי לאחר תצוגה מרשימה על העולה החדשה. ראשפורד ומסריאל נעצרו על ידי קרול מהנקודה הלבנה, אך השכילו לכבוש בהמשך, מקטומיניי הבקיע ראשון. רק 2:2 בין ארסנל לפאלאס

(גודל טקסט)
המחזור העשירי של הפרמיירליג ננעל הערב (ראשון) עם שלושה משחקים מרתקים. במקביל למותחן בין ליברפול לטוטנהאם אשר הסתיים בניצחון 1:2 למוליכה, מנצ'סטר יונייטד חזרה למסלול הניצחונות עם 1:3 על נוריץ' בקארו רוד לעומתה ארסנל נפרדה ב-2:2 מאכזב נגד קריסטל פאלאס, על אף שהובילה 0:2 אחרי תשע דקות בלבד. במשחק המוקדם ניוקאסל ו-וולבס נפרדו ב-1:1.


נוריץ' – מנצ'סטר יונייטד 3:1
מנצ'סטר יונייטד שיחקה ככל הנראה את המשחק הטוב ביותר שלה, מאז המחזור הראשון נגד צ'לסי, עם תצוגת תכלית אצל נוריץ'. העולה החדשה הציגה מחשק חלש מהרגיל ורק בזכות יכולת נהדרת של טימו קרול שעצר את שני הפנדלים של מרקוס ראשפורד ואנתוני מסריאל נוריץ' לא ירדה בתבוסה קשה יותר. בעקבות הניצחון מנצ'סטר יונייטד עלתה למקום השביעי, בעוד נוריץ' נותרה במקום הלפני האחרון.



אולה גונאר סולשיאר ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)


הרכבים
נוריץ': טים קרול, מקס ארנוס, בן גודפרי, אמאדו איברהים, ג'מאל לואיס, קני מקלין, טוד קנטוול, אלכסנדר טטיי, אמילינו בונדיה, טימו פוקי.


מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ארון ואן-ביסאקה, ויקטור לינדלוף, הארי מגוויר, אשלי יאנג, סקוט מקטומיניי, פרד, אנדראס פריירה, דניאל ג'יימס, מרקוס ראשפורד, אנתוני מרסיאל.


מהלך המשחק
מנצ'סטר יונייטד שלטה במשחק בדקות הראשונות וכבש את שער היתרון בדקה ה-21, הגבהה של אנדראס פריירה הגיעה לשחקן הגנה של נוריץ' שאיבד ברשלנות וסקוט מקטומיניי כבש את שערו השני העונה עם בעיטה חזקה על סף הרחבה, 0:1 למנצ'סטר יונייטד.


דניאל ג'יימס הוכשל בחרבה בדקה ה-26 לאחר בדיקה ב-VAR נפסק לפנדל לזכות יונייטד, מרקוס ראשפורד ניגש לבעיטה, אך טים קרול שכל כך מוכר בעצירת בעיטות עונשין המשיך להנציח את המיתוס עם הצלה נוספת. למרות זאת ראשפורד לא אמר נואש וכבש את השער השני של יונייטד בדקה ה-31, דניאל ג'יימס מצא את האנגלי פנוי עם מסירת אומן לאורך 40 מטרים וראשפוד לא התבלבל והפעם כן הצליחל הכניע את השוער ההולנדי, 0:2 למנצ'סטר יונייטד.


זה כנראה הערב של טים קרול, לאחר בדיקה נוספת ב-VAR נפסק פנדל נוסף לזכות מנצ'סטר יונייטד בטענה לנגיעת יד. אבל גם הפעם ההולנדי הצליח לעצור את אנתוני מרסיאל. מקטומיניי העלה את השדים האדומים ליתרון (21). בדיוק כמו מרקוס ראשפוד, גם מרסיאל כיפר על החמצת הפנדל. הצרפתי ביצע דאבל פס נפלא עם ראשפוד כאשר האנגלי לבסוף סידר לו מצב נח עם העקב ומרסיאל הצליח להכניע את קרול מזווית קשה בדקה ה-73, 0:3 למנצ'סטר יונייטד. נוריץ' כבשה שער מצמק בדקה ה-87 לאחר מהלך נהדר של אורל הרננדס, אבל השער היה מאוחר מדי עבורם, 3:1.



עצירת פנדל שנייה לטים קרול (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)


ארסנל – קריסטל פאלאס 2:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
ארסנל רשמה עוד ערב מאכזב, התותחנים היו בדרך הבטוחה ניצחון במגרשה הביתי ולהשכיח את ההפסד בשפילד כאשר הובילה 0:2 כבר לאחר תשע דקות. אבל בדיוק כמו המשחק נגד ווטפורד, התותחנים שמטו יתרון כפול וחילצו נקודה אחת בלבד. מעבר לחזרה המרשימה של קריסטל פאלאס, האירוע המרכזי של המשחק היה רגע חילופו של גרניט ג'אקה שספג שריקות בוז מהאוהדים והשוויצרי הגיב בהפגנתיות נגדם.



אכזבה נוספת לארסנל. מתאו גנדוזי (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)



סוקראטיס חוגג (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)


הרכבים
ארסנל: ברנד לנו, קאלום צ'יימברס, דויד לואיז, סוקראטיס, קיירין טירני, מתאו גנדוזי, דני סבאיוס, גראניט ג'אקה, ניקולא פפה, פייר אמריק אובמיאנג


קריסטל פאלאס: ויין הנסי, ג'ואל וורד, גארי קייהיל, פטריק ואן אנהולט, ג'יימס תומקינס, שייקו קויאטה, לוקה מיליבוייביץ', ג'יימס מקארתור, אנדרוס טאונסנד, ווילפארד זאהה, ג'ורדן איוו.


מהלך המשחק
ארסנל פתחה את המשחק בסערה ועלתה ליתרון מהיר כבר בדקה השביעית – סוקראטיס ניצל יציאה לא טובה של ויין הנסי לאחר קרן של ניקולא פפה ודחק מקרוב את שערו הראשון העונה, 0:1 לארסנל. חברו לחוליית ההגנה דויד לואיז קינא ביווני והכפיל כבר בדקה התשיעית, גם לאחר כדור קרן רק שהפעם אלכסנדר לקאזט סידר לברזילאי מצב מצוין עם נגיחה מקרוב ולואיז בעט חזק לחלק העליון של הרשת משלושה מטרים, 0:2 לארסנל.

קריסטל פאלאס חזרה למשחק בדקה ה-31 בזכות פנדל מדויק של לוקה מיליבוייביץ', 2:1 באמירויות. קריסטל פאלאס מצאה את שער השוויום בדקה ה-53 – ג'יימס מקארתור פרץ מאגף שמאל והגביה אל ג'ורדן איוו שנגח מקרוב והכניע את ברנד לנו, 2:2.



דויד לואיז חוגג (Alex Morton/Getty Images)



לוקה מיליבוייביץ' חוגג (Catherine Ivill/Getty Images)


ניוקאסל – וולבס 1:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
אחרי פתיחת עונה בינונית, נראה שהזאבים בדרך למעלה. 0:2 מדהים על מנצ'סטר סיטי באיתיחאד היה רק הדובדבן שבקצפת שהיא רצף של שבעה משחקים ללא הפסד, כולל 0:1 מרשים בבשיקטאש בליגה האירופית. דווקא נגד ניוקאסל זה כמעט לא הספיק, והחבורה של נונו אספריטו סנטו הציגה יכולת חלשה בחוץ ונקלעה לפיגור מיותר מנגיחה של ג'מאל לאסלס בדקה -37.


גם במחצית השנייה לא הצליחו הזאבים להתקרב לשער, עד שבדקה ה-70 סנטו החליט לשנות מעט את המערך והעלה את נטו במקום דיוגו ז'וטה. תוך שלוש דקות הוביל המחליף הפורטוגלי התקפה ולמרות שכדור הרוחב שלו הורחק, הריבאונד הגיע לג'וני שכבש את שער השוויון. המארחת גם נקלעה לחיסרון מספרי בגלל אדום מיותר של שון לונגסטאף בדקה ה-82, והמשחק נגמר בחלוקת נקודות שהוסיפה למאזן של הזאבים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי