קלופ התמוגג: "היינו נפלאים". הנדרסון: "מדהים לכבוש באנפילד"

מוחמד סלאח, ג'ורדן הנדרסון
מוחמד סלאח, ג'ורדן הנדרסון | Jan Kruger/Getty Images

"הכוח של ליברפול שוב עבד במשחק פועם", נכתב ב"סקיי ספורט" על המוליכה. המאמן הרגיע שהפציעות של סלאח ו-ואן דייק קלות. הקפטן כבש באנפילד לראשונה מזה ארבע שנים. וגם: כל הנתונים על המבצר של אלופת אירופה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
גם פיגור מוקדם במיוחד נגד יריבה איכותית שנתנה הכל לא מלחיץ את אלופת אירופה, בטח לא כשמדובר באנפילד. ליברפול הפגינה שוב אופי כשהפכה אתמול (ראשון) פיגור בדרך לניצחון 1:3 על טוטנהאם ושמרה על פער שש הנקודות ממנצ'סטר סיטי. בעשרת המשחקים האחרונים בהן ספגה ראשונה באנפילד היא לא הפסידה – שבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו, מה שמעיד על הכוח שלה.


אין ספק שביתה הוא מבצרה. עבור הקבוצה של יורגן קלופ מדובר בניצחון ביתי 11 ברציפות בליגה כשהיא השוותה את השיא שלה מאוקטובר 1982-מרץ 1983. המטרה הבאה שלה תהיה להשוות את השיא מאפריל-נובמבר 1985. מעבר לכך, ליברפול לא הפסידה ב-20 משחקי הבית שלה נגד הטופ 6 – ניצחה 12 פעמים וסיימה שמונה משחקים בתיקו. היא לא הפסידה ב-45 משחקיה האחרונים באנפילד.


קלופ התמוגג: "זה היה ממש בלתי אפשרי. אהבתי מאוד את הדרך בה שיחקנו נגד יריבה קשוחה. זה היה משחק כדורגל נפלא, בדיוק כמו שאתה רוצה. הגענו למצב אחר מצב והשוער שלהם הדף הכל. במחצית אמרתי לבחורים לא להתייאש ושיש לנו רק בעייה אחת – התוצאה. כשטוטנהאם חטפה כדור המתפרצות שלה היו נהדרות אך הגיע לנו לנצח את המשחק".




עבור הקפטן ג'ורדן הנדרסון היה מדובר ביום מרגש במיוחד. הקשר כבש את שער הליגה הראשון שלו באנפילד מזה 1414 ימים, אז הבקיע נגד ווסט ברומיץ' ב-15 בדצמבר 2015. "נהניתי מזה מאוד, משחק גדול ותוצאה מעולה, האווירה מדהימה כמו תמיד", כתב הקפטן לאוהדים ברשתות החברתיות. הנדרסון אמר לאחר המשחק: "עבדנו קשה כדי להגיע לאן שאנחנו. יצרנו הרבה מצבים עוד לפני השערים. הראינו מנטאליות נהדרת. תמיד נחמד להבקיע, במיוחד באנפילד מול ה"קופ", זה היה חשוב כי חזרנו למשחק. אני שמח שהחזרתי על השער שספגנו. היינו מוכנים לזה, הם שחקנים טובים למרות התקופה הלא טובה, הם מסוגלים לנצח כל קבוצה. המנטאליות שלנו השתפרה עם קלופ וזו הסיבה שאנחנו מנצחים".


מוחמד סלאח שכבש גם אתמול רשם ציון דרך עם שערו ה-50 באנפילד, במשחקו ה-58 בלבד. אולם, הפגיעה בקרסול העסיקה יותר את האוהדים. קלופ דאג להרגיע לאחר המשחק ואמר שזה לא רציני אך לא היה טעם לקחת סיכון משום שהיו לו אפשקויות לשנות. וירג'יל ואן דייק סבל מרגל עץ.

בממלכה שיבחו את המוליכה הגאה: "ליברפול הייתה צריכה לעבוד בשביל הניצחון אבל כמו תמיד, השיגה אותו. הלחץ שלה השתלם", נכתב ב"BBC". "הכוח של ליברפול שוב עבד בדרך לניצחון אדיר אחרי שהספרס הפחידו ראשונים במשחק פועם", נכתב ב"סקיי ספורט". טרנט אלכסנדר ארנולד, הנדרסון וסאדיו מאנה זכו לציון הגבוה 8. רוי קין אמר: "ליברפול מוכיחה את עצמה שבוע אחר שבוע למרות הלחץ שמפעילה מנצ'סטר סיטי. ככה היא צריכה להמשיך, אף אחד לא ייתן לך את האליפות".
 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Enjoyed that one!! Great performance and result! Atmosphere amazing as always! #YNWA

A post shared by Jordan Henderson (@jhenderson) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי