פפ: "לא אתכונן לסאות'המפטון לפי התבוסה שלהם ללסטר"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Photo by Clive Brunskill/Getty Images

מאמן מנצ'סטר סיטי, שתפגוש את הקדושים בגביע הליגה (שלישי 21:40, ספורט2), מאמין שה-0:9 לא ישפיע על היריבה: "הם מקצוענים". גונדואן: "דווקא בגלל המשחק האחרון זה לא יהיה קל". במקביל: לסטר נגד ברטון

(גודל טקסט)

מחזור הפרמיירליג רק הסתיים, והקבוצות הבכירות באנגליה כבר עומדות בפתחו של עוד סבב משחקים – הפעם במסגרת גביע הליגה. מנצ'סטר סיטי, שעדיין רודפת אחרי ליברפול בצמרת, תנסה לעשות צעד נוסף לעבר זכייה שלישית ברציפות ורביעית בחמש שנים בתואר המשני כשתארח מחר (שלישי 21:40, שידור ישיר בספורט2) את סאות'המפטון הפצועה בשמינית הגמר.

זה יהיה הראשון מבין שני משחקים רצופים בין שתי הקבוצות באיתיחאד, כיוון שהמחזור הבא בפרמיירליג יפגיש אותן שוב. סאות'המפטון לא היתה יכולה לבקש זמן גרוע מזה לביקור כפול אצל סיטי המפחידה, רגע אחרי שספגה מלסטר את אחת התבוסות הקשות ביותר בתולדות הליגה. פפ גווארדיולה התייחס למצבה של האורחת כשאמר: "זה לא קל בשבילם, אבל הם מקצוענים. המאמן יהיה עצוב אולי ללילה אחד, אבל גם אחרי משחק כזה הם חייבים להמשיך קדימה".

"הם ינסו להתאושש", הוסיף גווארדיולה, "אז אני לא הולך לשפוט אותם ולא הולך להכין את השחקנים שלי לפי מה שקרה נגד לסטר. גביע הליגה שונה מהליגה עצמה, אנחנו ננסה להתכונן למשחק נגד קבוצה טובה".

שחקני סאות'המפטון אחרי ה-0:9. לא הולך לשפוט אותם
שחקני סאות'המפטון אחרי ה-0:9. לא הולך לשפוט אותם" (Naomi Baker/Getty Images)

כצפוי, המאמן הקטלאני צפוי לתת מנוחה לשחקנים הקבועים שלו ולהעניק הזדמנות בהרכב לצעירים ולכאלה שלא זוכים להרבה דקות. הבעיה היא שעם פציעתם של אולכסנדר זינצ'נקו ואיימריק לאפורטה, אין לו הרבה אופציות בהגנה, כשגם פרננידניו ורודרי עדיין לא בכושר משחק. הדבר עשוי להשאיר במרכז המגרש את אילקאי גונדואן, שהשלים 90 דקות בכל אחד מחמשת המשחקים האחרונים של סיטי.

הקשר הגרמני אמר לקראת המשחק: "אני לא חושב שהם יבואו בביטחון מלא, אז הם כנראה ישחקו עם הגנה עבה ועם הרבה פריצות קדימה. אנחנו צריכים להיות מוכנים, קשה לשחק נגד אותה קבוצה פעמיים ברצף. הפעם הראשונה היא כבר משחק של להיות או לחדות, וכמובן שאנחנו רוצים לעבור לסיבוב הבא".

"דווקא בגלל התוצאה האחרונה שלהם זה לא יהיה קל. הם ירצו להוכיח לכולם שהם לא קבוצה רעה. זה הולך להיות אפילו עוד יותר קשה, אבל נעבוד קשה וננסה להשיג שני ניצחונות".

גונדואן.
גונדואן. "קשה לשחק נגד אותה קבוצה פעמיים ברצף" (Richard Heathcote/Getty Images)

הקבוצה שהשפילה את סאות'המפטון, לסטר, תשחק גם היא מחר כשתתארח אצל ברטון מהליגה השלישית (21:40, ישיר בספורט3). בשני המשחקים הנוספים, קולצ'סטר מהליגה הרביעית, שהדהימה את טוטנהאם וקריסטל פאלאס, תנסה להמשיך במסע המדהים כשתפגוש את קראולי שאמנם נראית קלה יותר על הנייר משתי היריבות הקודמות אך לפני שבועיים גברה עליה בליגה, ובמשחק על טהרת הפרמיירליג אברטון תפגוש את ווטפורד המתדרדרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי