צפו: צמד לאגוארו בגביע הליגה, 1:3 לסיטי על סאות'המפטון

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | Alex Livesey/Getty Images

החלוץ פתח לצד גבריאל ז'סוס וסייע לגווארדיולה להעפיל לרבע הגמר מול הקבוצה שחטפה תשיעייה בסוף השבוע. 0:2 יקר לאברטון וסילבה על ווטפורד, גם לסטר עלתה עם 1:3 על בורטון מהליגה השלישית

(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר גביע הליגה באנגליה יצאו לדרך. עוד לפני שמחר נזכה למנה העיקרית כאשר ליברפול תארח את ארסנל וצ'לסי את מנצ'סטר יונייטד, הערב (שלישי) הייתה זו מנצ'סטר סיטי שלא התקשתה לנצח בהרכב משני 1:3 את סאות'המפטון בדרך לשלב הבא, ארבעה ימים לפני שהשתיים ייפגשו גם במסגרת הפרמיירליג.

בנוסף, אברטון המאכזבת בליגה התאוששה מעט עם ניצחון 0:2 על נועלת הטבלה ווטפורד ולסטר נרגעה אחרי התשיעייה עם 1:3 בחוץ על ברטון אלביון.

מנצ'סטר סיטי – סאות'המפטון 1:3
ארבעה ימים לפני שהשתיים ייפגשו באותו המגרש במסגרת המחזור ה-11 בפרמיירליג, פפ גווארדיולה עלה בהרכב משני שכלל את פיל פודן, אריק גארסיה, אנחלינו ותומאס דויל בן ה-18 אבל כן גם את ניקולאס אוטמנדי, קייל ווקר, סרחיו אגוארו וגבריאל ז'סוס בחוד ועם ריאד מאחרז וברנרדו סילבה בקישור, וזה הספיק כדי להכניע את החבורה של ראלף האזנהוטל שחטפה 9:0 מלסטר ביום שישי האחרון. אוטמנדי נהנה מבישול של ברנרדו וכבש בדקה ה-20 את הראשון, אגוארו שאיבד את מקומו בהרכב בליגה הוסיף צמד בדקות 38 ו-56 וג'ק סטיבנס רק צימק בדקה ה-75 וקבע את תוצאת המשחק.

אברטון – ווטפורד 0:2
בפרמיירליג מדובר בקרב תחתית בין שתי המאכזבות הגדולות, אבל בגביע הליגה זו הייתה הזדמנות נהדרת לקבוצה של מרקו סילבה לרשום ניצחון קטן שאולי ישכיח את ההפסד הדרמטי לברייטון בסוף השבוע. אולי בעקבות המצב הקשה בליגה בחר סילבה לפתוח כמעט עם כל שחקני ההרכב הראשון מול האקסית שלו ונועלת הטבלה בליגה, ובדקה ה-72 הוא ראה את מייסון הולגייט כובש את הראשון ובתוך תוספת הזמן היה זה רישארליסון שהכריע את המפגש. ירי מינה חזר להרכב, אבל כנראה שזה היה מוקדם מדי כי בדקה ה-41 הוא כבר ביקש להתחלף ופינה את מקומו למייקל קין, מהשחקנים היחידים שהיו אמורים לנוח.


הולגייט. העניק לסילבה ניצחון יקר (Jan Kruger/Getty Images)

בורטון אלביון – לסטר 3:1
ארבעה ימים אחר 0:9 מדהים בחוץ על סאות'המפטון, השועלים המשיכו ברצף הניצחונות והפעם על חשבון היריבה הצנועה ממרכז הטבלה בליגה השלישית. קלצ'י איהנאצ'ו שלא זוכה לקרדיט רשם הופעה נדירה בהרכב וגם כבש בדקה השביעית, יורי טילמאנס הכפיל בדקה ה-20 אחרי שכבש ובישל גם מול "הקדושים" בסוף השבוע, ג'יימס מאדיסון נעץ את המסמר השלישי והאחרון בדקה ה-89 וליאם בויס רק צימק בדקה ה-52.


טילמאנס. לא עצר גם בגביע הליגה (Laurence Griffiths/Getty Images)

תוצאות נוספות: קרואלי טאון – קולצ'סטר 3:1, אוקספורד – סנדרלנד 3:5 (לאחר דו קרב פנדלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי