דיווח: מוריניו מעוניין לאמן את ארסנל אם אמרי יפוטר

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Claudio Villa/Getty Images

ב-ESPN נטען ש"המיוחד" מתפתה לשוב לפרמיירליג וישמח לקבל את משרת מנג'ר התותחנים, בשבוע שעבר אף נצפה באמירויות ב-2:3 על גימראיש בליגה האירופית. ב-21:25 בגביע הליגה: נגד ליברפול בגביע הליגה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

בימים האחרונים כבר החלה התקשורת האנגלית להתעסק במעמדו של מנג'ר ארסנל אונאי אמרי, שאחרי ה-2:2 הביתי נגד קריסטל פאלאס בתחילת השבוע הפער מהמקום הרביעי כבר גדל לארבע נקודות והקבוצה רשמה שני מחזורים רצופים ללא ניצחון, אבל ב-ESPN הפתיעו הבוקר (רביעי) כשפרסמו כי מי שמאוד ישמח לקבל את המשרה, אם היא אכן תתפנה, הוא לא אחר מאשר ז'וזה מוריניו.

הלחץ על אמרי הולך וגובר בעקבות התוצאות האחרונות, גם אוהדי ארסנל כבר מבינים לאן נושבת הרוח וברשתות החברתיות כבר אפשר לראות יותר ויותר את ההאשטג #EmeryOut, אבל גם ב-ESPN דאגו להבהיר כי בשלב זה אין לראשי התותחנים תוכניות להיפרד מאמרי, שהערב (21:25 בספורט1) יתארח באנפילד נגד ליברפול במסגרת הסיבוב הרביעי של גביע הליגה.

מוריניו ישמח לשוב לפרמיירליג, למרות שנותיו הרבות בצ'לסי, ובהחלט ישמח לקבל את ההזדמנות להצעיד את ארסנל בחזרה לצמרת הגבוהה, אבל בשלב זה כאמור לא נערכו כלל שיחות בין הצדדים וגם מוריניו עצמו לא פעל בנושא. הפורטוגלי, בכל מקרה, מתגורר בלונדון בימים אלה.


מתפתה לשוב לפרמיירליג (Claudio Villa/Getty Images)

"המיוחד" מתפתה לשוב לפרמיירליג, שם זכה בשלוש אליפויות עם צ'לסי, אבל צפוי לדרוש תקציב משמעותי לרכש, מה שספק גדול אם ארסנל תוכל להעמיד לרשותו. הפורטוגלי אף נכח באצטדיון האמירויות ב-2:3 על ויטוריה גימראייש במסגרת הליגה האירופית בשבוע שעבר וראה את ניקולא פפה כובש צמד דרמטי – הרכש היקר בתולדות ארסנל ושחקן שמוריניו קיווה לצרף למנצ'סטר יונייטד בשנה שעברה.

אמרי, מעבר להתנהלותו מול מסוט אוזיל שכלל לא זוכה להתלבש ובמקביל לדיווחים על כך שהכוכבים מאיימים לעזוב אם הקבוצה לא תשוב כבר בעונה הבאה לפחות לליגת האלופות, סיים בעונה שעברה במקום החמישי עם ארסנל והפסיד בגמר הליגה האירופית לצ'לסי. העונה, לאחר 10 מחזורים, ארסנל כאמור במרחק 4 נקודות מהרביעייה הראשונה, אולם ניצחה רק ארבעה משחקים, רשמה ארבע תוצאות תיקו והפסידה לליברפול ולשפילד יונייטד. 


אמרי. מחאות לפיטוריו כבר החלו ברשת (Michael Regan/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי