צפו: צמד לראשפורד, יונייטד ברבע הגמר אחרי 1:2 על צ'לסי

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

החלוץ כבש בפנדל (25), ואחרי שבטשוואיי השווה במתפרצת במחצית השנייה (62) החזיר את היתרון עם כדור חופשי נפלא בדקה ה-75. למפארד נעצר אחרי שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות

(גודל טקסט)

במקביל למשחק המטורף של ליברפול וארסנל, עוד שתי מועדוני פאר נפגשו הערב (רביעי) בשמינית גמר גביע הליגה: צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד נלחמו בסמטפורד ברידג' על הכרטיס לשמונה הגדולות, וכמו במפגש ביניהן בליגה במחזור הראשון גם הפעם יצאו השדים האדומים כשידם על העליונה עם 1:2.

יונייטד שלטה כבר מהפתיחה, וההזדמנות הראשונה שלה הגיעה בדקה ה-14 עם פצצה של סקוט מקטומיניי שהחמיצה בסנטימטרים את הקורה. עשר דקות לאחר מכן דניאל ג'יימס חדר לרחבה והוכשל על ידי מרקוס אלונסו, השופט שרק מיד לפנדל אותו מרקוס ראשפורד כבש בלי בעיה.

נראה היה שסולשיאר הסתפק בשער הבודד, כיוון שהנשחקנים שלו נתנו לצ'לסי לנהל את המשחק מאותה נקודה. קאלום הודסון אודוי וכריסטיאן פוליסיק הגיעו למספר הזדמנויות עד סוף המחצית, אבל אף אחד מהם לא היה מדויק מספיק. בתחילת המחצית השנייה הודסון אודוי היה קרוב להבקיע מזווית קשה, אך שוב החמיץ. בדקה ה-61 מישי בטשוואיי קיבל את הכדור בקו האמצע ורץ מול כל ההגנה האדומה, עוצר ממש לפני הרחבה ושולח כדור חד לרשת של סרחיו רומרו.

ראשפורד. שער נפלא לחלוץ המוכשר (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)
ראשפורד. שער נפלא לחלוץ המוכשר (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

המאמן הנורבגי הבין שהוא קרוב לאבד את המשחק, ערך חילופים התקפיים והכניס את מרסיאל ופריירה במקום לינדלוף ולינגארד. השער שלו, לעומת זאת, הגיע מאותו חלוץ שכבש עבורו את הראשון – מרקוס ראשפורד קיבל בעיטה חופשית 28 מ' מהשער ושלח כדור מסובב נפלא לחיבור של ווילי קבייארו. צ'לסי ניסתה לחזור בדקות הסיום אך זה היה מאוחר מדי, ואוהדי הבלוז ראו את היריבה השנואה חוגגת כל הדרך לרבע הגמר.

תוצאה נוספת
אסטון וילה – וולבס 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי