Sport1 Banner

צפו בתקציר: יונייטד שוב נכנעה במשחק חוץ, 1:0 לבורנמות'

אדי האו
אדי האו | Harry Trump/Getty Images

אחרי שבמחזור הקודם ניצחו לראשונה העונה בליגה מחוץ לאולד טראפורד, השדים האדומים נפלו נגד הדובדבנים בדין קורט. ג'ושוע קינג כבש את שער הניצחון בביצוע נפלא, דה חאה מנע הפסד בהפרש גבוה יותר

(גודל טקסט)

המומנטום של מנצ'סטר יונייטד נעצר. אחרי שהשיגו בשבוע האחרון ניצחונות חוץ על נוריץ' בליגה ועל צ'לסי בגביע הליגה, השדים האדומים נכנעו שוב מחוץ לאולד טראפורד, הפעם נגד בורנמות' שגברה עליהם 0:1 בתום משחק פושר בגשם שוטף. ג'ושוע קינג, שהיה אחראי על שער הניצחון הקודם של הדובדבנים על יונייטד בדצמבר 2015, עשה זאת גם הפעם עם ביצוע מרשים על סף המחצית הראשונה, שקבע את תוצאת המשחק.

הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר החמיצה הזדמנות מצוינת להשתוות לארסנל במאזן הנקודות ולשמור על מיקום טוב במירוץ על הכרטיסים לליגת האלופות. יונייטד שלטה במחצית הראשונה, אך לא סיכנה מספיק את השער וגם לאחר ההפסקה לא היו לה מספיק הזדמנויות ברורות להשיג את השוויון.

במקום השדים, בורנמות' היא זו שנצמדה לתותחנים ועלתה זמנית למקום השישי בטבלה, בעיקר בזכות העובדה שכבשה שער לראשונה אחרי שלושה מחזורי ליגה. גם במחצית השנייה הדובדבנים היו אלה שהגיעו למצבים הטובים יותר ורק דויד דה חאה מנע מהם לנצח בהפרש גבוה יותר.

הרכבים
בורנמות': ארון רמסדייל, אדם סמית', לואיס קוק, ניית'ן אקה, דייגו ריקו, ריאן פרייז'ר, ג'פרסון לרמה, פיליפ בילינג, הארי ווילסון (לואיס קוק, 86), ג'ושוע קינג, קאלום ווילסון.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ארון ואן-ביסאקה (ברנדון וויליאמס, 81), ויקטור לינדלוף, הארי מגווייר, אשלי יאנג, סקוט מקטומיניי, פרד, דניאל ג'יימס (מייסון גרינווד, 81), אנדראס פריירה (ג'סי לינגארד, 68), מרקוס ראשפורד, אנתוני מרסיאל.


ג'ושוע קינג. ליהטט ברחבה וכבש את הראשון (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

מהלך המשחק
ההתקפה המסוכנת הראשונה של יונייטד הגיעה כבר בדקה השלישית, כשדניאל ג'יימס פרץ מצד ימין ומסר כדור רוחב לאנדראס פריירה, אך הברזילאי החליק במגרש הרטוב ולא הצליח לבעוט. בצד השני ראיין פרייז'ר היה קרוב לכבוש בדקה ה-13, אבל למרות טענות שחקני בורנמות' השופט לא שרק לפנדל כשהוא נפל ברחבה. בדקה ה-20 פריירה הרים כדור חופשי לתוך הרחבה, ההגנה הרחיקה ודניאל ג'יימס הגיע מאחור כדי לבעוט חזק – אבל הוא לא היה מדויק והכדור הלך ליד הקורה. התקפה מתפרצת של המארחת הסתיימה עם מסירה של ג'ושוע קוינג לפרייז'ר שחדר לרחבה, אבל בעט חלש לידיים של דויד דה חאה.

המחצית הראשונה התקרבה לסיומה ללא אירועים מיוחדים, מלבד נפילה של פריירה ברחבה שלא זכתה לשריקה אבל כן גררה מהומה וכמעט תגרה, ושחקני שתי הקבוצות כבר ראו את ההפסקה מתקרבת. שחקני מנצ'סטר יונייטד יותר, כנראה, כי ברגע של חוסר ריכוז ארון ואן-ביסאקה איפשר לכדור להגיע לג'ושוע קינג בתוך הרחבה. החלוץ הקפיץ לעצמו את הכדור, הסתובב ושלח בעיטה מהאוויר היישר לרשת של יונייטד, 0:1 ביתי רגע לפני הירידה לחדר ההלבשה.


ביצוע מרשים של קינג. שחקני בורנמות' חוגגים (Mike Hewitt/Getty Images)

12 דקות בתוך המחצית השנייה, אנדראס פריירה השתחרר במרכז לאחר הנעת כדור יפה של יונייטד, בעט מחוץ לרחבה ואילץ את רמסדייל להשתטח כדי למנוע את השוויון. בדקה ה-63 קאלום ווילסון שלח כדור ארוך טוב לעבר קינג, דה חאה יצא בזמן כדי לבלום את החלוץ ואף שחקן של בורנמות' לא הצליח להשתלט על הריבאונד בזמן כדי להכניע את השוער הספרדי.

שיתוף פעולה מוצלח בין הווילסונים כמעט הוליד את השני של הביתיים בדקה ה-75. קאלום העביר כדור רוחב מצד ימין, הארי השתלט על זה ושחרר בעיטה שטוחה וחזקה, אך דה חאה שוב היה שם כדי להדוף לקרן. שמונה דקות חלפו וגרינווד המחליף, שנכנס רק שתי דקות לפני כן, קיבל מבט נקי על השער אבל הניסיון שלו פגע רק בקורה.


הארי מגווייר. יונייטד שוב הפסידה בחוץ (Harry Trump/Getty Images)

עוד באותו נושא: ליגה אנגלית (פרמיירליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי