צפו בתקציר: 1:2 למנצ'סטר סיטי ומהפך מול סאות'המפטון

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

האלופה חזרה מפיגור נגד הקדושים ושמרה על פער שש הנקודות מליברפול, לפני המפגש ביניהן במחזור הבא. וורד פרוס כבש ראשון (13), אך סרחיו אגוארו (70) וקייל ווקר (86) העניקו לפפ גווארדיולה שלוש נקודות יקרות

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) ובו אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי השלימה ניצחון 1:2 על סאות'הפטון ושמרה על פער שש הנקודות ממוליכת הטבלה ליברפול, שבוע לפני הקרב הגדול ביניהן באנפילד. חניכיו של פפ גווארדיולה נקלעו לפיגור מוקדם, אך הראו אופי והשיגו את המהפך בדרך לניצחון שני השבוע על הקבוצה של ראלף האזנהוטל.

מהלך המשחק:
האוהדים באצטדיון איתיחאד נכנסו להלם בדקה ה-13, כשאדרסון השמיט כדור אומלל בחוסר אחריות אחרי בעיטה חלשה למרכז השער וג'יימס וורד פרוס דחק לרשת. סיטי החזיקה הרבה יותר בכדור, כרגיל, ואיימה על השער לא פחות מתשע פעמים בחצי השעה הראשונה אך ללא בעיטות למסגרת. דווקא הבלם ג'ון סטונס הגיע לעמדה מעולה בדקה ה-39, אבל החמיץ.


שחקני סאות'המפטון חוגגים (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

ראחים סטרלינג מתקשה (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)

הלחץ של סיטי הלך וגבר ובדקה ה-71 הגיע השוויון. ווקר נלחם על כדור אבוד והוציא מסירת רוחב חזקה, אגוארו נותר לא מכוסה ובעט בקלות פנימה כדי להשוות ל-1:1 באיום ה-19 של הסיטיזנס לשער (לעומת שלושה של היריבה).

אגוארו היה קרוב להשלים מהפך בדקה ה-83 אבל הבעיטה נבלמה. ברנרדו סילבה הוחלף בשורות התכולים ובמקומו עלה פיל פודן (84). סיטי המשיכה לתקוף והמהפך המיוחל הגיע בדקה ה-87: אנחלינו הגביה לרחבה, השוער השמיט ודווקא קייל ווקר היה שם כדי לבעוט מהאוויר ולכבוש את השני. גבריאל ז'סוס היה צריך לסגור עניין אחרי מסירה נהדרת של דה בריינה, אך החמיץ מול השוער.

סרחיו אגוארו. השווה עבור סיטי (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי