דה בריינה לקראת ליברפול: "תהיה אווירה מחשמלת"

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

קשרה של מנצ'סטר סיטי לקראת משחק העונה באנגליה: "הסטטיסטיקה נגדנו? בכלל לא מעניין אותי. אנחנו מגיעים לעשות את העבודה ומודעים לחשיבות הרבה. בשביל זה מקצוענים מתאמנים כל החיים"

(גודל טקסט)

ביום ראשון הקרוב עולם הכדורגל כולו יתמקד במפגש הצמרת הגדול בליגה האנגלית, כשמוליכת הטבלה ליברפול תארח את מנצ'סטר סיטי סגניתה (החל מ-18:10, ישיר בספורט1). עוד לפני שריקת הפתיחה, כוכב התכולים קווין דה בריינה התייחס לסטטיסטיקה העגומה של קבוצתו באנפילד ומחשבותיו לקראת הקרב המתוח.

הפעם האחרונה בה המרסיסייד הפסידו בביתם לקבוצה ממנצ'סטר הייתה אי שם ב-2003. "זה בכלל לא מעניין אותי" אמר הבלגי. "הרבה דברים הולכים להכריע את המשחק הקרוב. מה שחקן יכול לעשות עם סטטיסטיקה כזאת?".

"אנחנו יודעים שזה משחק ענק, אבל מתייחסים אליו כמו כל משחק בליגה. ליברפול מובילה את הטבלה ונהיה חייבים להתאושש בזמן ממשחק ליגת האלופות ולהיות מוכנים. אווירה מחשמלת? בשביל זה אנחנו משחקים. מקצוענים תמיד רוצים לשחק מול 50, 60, 70, 80 אלף אנשים. זה מעלה את הערך של מה שאנחנו עושים".

דה בריינה.
דה בריינה. "הרבה דברים יכריעו את המשחק הקרוב" (Jan Kruger/Getty Images)

הקשר סיכם: "שחקן מתאמן כל החיים כדי לשחק במשחקים הכי גדולים, להתמודד על תארים ולהיות הטוב ביותר. כדי לעשות זאת, צריך לנצח במשחקים הקשים. כל האנשים מדברים על המשחק הזה, עוד לפני המשחק נגד אטאלנטה. אנחנו מבחינתנו נגיע כדי לעשות את העבודה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי