צפו בתקציר: ווטפורד ניצחה לראשונה העונה, 2:0 על נוריץ'

שחקני ווטפורד חוגגים
שחקני ווטפורד חוגגים | Naomi Baker/Getty Images

דאולפאו כבש שער אדיר בסלאלום שתי דקות מהפתיחה, ובמחצית השנייה בישל לגריי שכבש בעקב (52). קיקה סאנצ'ס פלורס רשם ניצחון בכורה העונה בליגה לצרעות שעקפו גם את סאות'המפטון

קבוצות: ווטפורד נוריץ'
(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בפרמיירליג, שיגיע לשיאו ביום ראשון (18:10, שידור ישיר בספורט1) עם המפגש בין ליברפול למנצ'סטר סיטי, נפתח הערב (שישי) עם קרב תחתית בין נוריץ' לווטפורד שהסתיים בניצחון 0:2 של הצרעות, הראשון שלהם העונה.

ווטפורד, שכאמור עדיין לא ניצחה העונה בליגה וממוקמת במקום האחרון בפרמיירליג, ידעה שהיא חייבת להשיג שלוש נקודות במהירות וכבר תוך פחות משתי דקות ג'רארד דאולופאו חטף את הכדור קרוב לקו האמצע ורץ דרך כל ההגנה של נוריץ' כדי לכבוש שער מדהים ומהיר. נוריץ' לא התאוששה, ומלבד הזדמנות אחת המחצית הראשונה היתה שייכת כולה לווטפורד שהיתה קרובה יותר מפעם אחת להגדיל את היתרון.

במחצית השנייה היא אכן הגדילה אותו, כשבדקה ה-52 דאולפאו הוסיף בישול גדול עם פעולה נהדרת בצד שמאל, אותה המשיך להגבהה פנימה ואנדרה גריי הסיט עם העקב פנימה. עד הסיום ניסו הצרעות להגדיל את היתרון עוד יותר, אבל הם הסתפקו ב-0:2 גדול ובניצחון הראשון של העונה, רגע לפני פגרת הנבחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי