סולשיאר: "המשחק הכי טוב שלנו העונה". וויליאמס הרשים

ברנדון וויליאמס
ברנדון וויליאמס | Michael Regan/Getty Images

לאחר ה-1:3 של מנצ'סטר יונייטד נגד ברייטון, המנג'ר הבהיר: "היה ערב נהדר, היינו בהחלט צריכים לנצח בהפרש גדול יותר". המגן בן ה-19 קיבל את המקום בהרכב וסחט מחמאות: "היה נראה יותר מבוגר מגילו"

(גודל טקסט)
רוחות של חזרה? התחושות במנצ'סטר יונייטד לא ברורות. השדים האדומים חזרו היום (ראשון) לפרמיירליג עם ניצחון 1:3 על ברייטון, במשחק שהעלה סימן שאלה גדול. חניכיו של אולה גונאר סולשיאר הציגו יכולת טובה באופן יחסי נגד ה"שחפים", אך בפעולה האחרונה נראו מעט לא בטוחים, ואף קיבלו הרבה מתנות מההגנה היריבה.


"שני השערים הרעועים באופן מתאים ליונייטד, אך נתנו לשחקנים את הבמה להציג היכולת האישית שלהם" נכתב בתקשורת האנגלית. "לברייטון לא היה מענה להתקפות המתפרצות של השחקנים באדום".


ברנדון וויליאמס, המגן השמאלי בן ה-19, קיבל היום את ההזדמנות הגדולה אליה חיכה מסולשיאר ופתח בהרכב, זאת לאחר הפציעה של לוק שואו והעובדה שאשלי יאנג הוותיק מורחק. ב"מירור" נכתב: "וויליאמס הוא בסך הכל השחקן השני שנולד בשנות ה-2000 שמשחק עבור מנצ'סטר יונייטד בליגה, אך הוא נראה הרבה יותר מבוגר מגילו".


וויליאמס בתיקול מוצלח
וויליאמס בתיקול מוצלח. "היה נראה הרבה יותר מגילו על המגרש" (Michael Regan/Getty Images)


"כשיאנג מתבגר מאוד ושואו כל הזמן מתנדנד בין הסגל לפציעות, נראה שוויליאמס הצעיר יכול להפוך בקרוב לשליט הבלעדי של עמדת המגן השמאלי". למרות הטענה כי האדומים לא הרשימו, סולשיאר עצמו חשב אחרת: "המשחק הטוב ביותר שלנו העונה. היינו בהחלט צריכים לנצח בהפרש גדול יותר".


"היה ערב נהדר. השחקנים שיחקו כל כך מהר ויצרו המון מצבים. היינו צריכים לכבוש שש או שבע היום, במיוחד במחצית השנייה". למרות המילים הטובות, המנג'ר הנורווגי דאג להבהיר" אנחנו לא במקום שאנחנו רוצים להיות, אפילו רחוקים מאוד משם. נהיה חייבים להמשיך להשתפר כדי להגיע לרביעיה הראשונה".


סולשיאר.
סולשיאר. "המשחק הטוב ביותר שלנו העונה" (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי