סולשיאר: "לא יודע איך לא כבשנו חמישייה". מגוייר יהיה הקפטן?

שחקני מנצ'סטר יונייטד
שחקני מנצ'סטר יונייטד | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

מאמן יונייטד אמר לאחר הניצחון על ברייטון: "זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה", והחמיא לבלם שענד את הסרט: "יש לו את החומר של מנהיג". באנגליה שיבחו: "יש תחושה אמיתית שהקבוצה תיקרה תיגר על הצ'מפיונס"

(גודל טקסט)
אמנם היא מדורגת רק במקום השביעי, רחוק משאיפותיה, אך מנצ'סטר יונייטד יצאה לפגרת הנבחרות בטעם טוב לאחר ניצחון נהדר 1:3 על ברייטון. יונייטד איימה 21 פעמים על שער היריבה לעומת 6 של האורחת. ניצחון בהפרש גבוה יותר היה משקף טוב יותר את מה שהיה על כר הדשא באולד טראפורד. ואם כבר תיאטרון החלומות, הרי שיונייטד, לפחות בבית, נראית לא רע. היא לא הפסידה בשבעת משחקיה האחרונים, הרצף הכי טוב ביותר שלה מאז מרץ 2018. יונייטד ניצחה בחמישה מששת משחקיה האחרונים ולאט לאט הביטחון חוזר אליה. המאמן אולה גונאר סולשיאר אפילו הרגיש תחושת החמצה: "זה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה. אני שמח על הניצחון אך היינו צריכים להבקיע שערים רבים נוספים. אני לא יודע איך לא סיימנו עם חמישה, שישה או שבעה שערים. זו הייתה הופעה מצוינת של הבחורים, כשרואים אותם משחקים ככה זה נותן לנו ציפייה לעתיד. מרסיאל אמנם לא כבש אבל היה יוצא מן הכלל, וגם ברנדון וויליאמס היה מצוין (המגן בן ה-19 רשם הופעת בכורה). הוא יצא למגרש כדי ליהנות. הטבלה? זה לא ממש חשוב כרגע, אנחנו צריכים להשתפר, להמשיך לנצח ואז נראה לאן נוכל להגיע".


השער השלישי המרהיב כשאנטוני מרסיאל סיפק מסירה נהדרת למרקוס ראשפורד הוא בדיוק המהלך שהאוהדים רוצים לראות – משחק מהיר וחד מול השער. הצרפתי היה מעורב בשמונה שערים בעשרת משחקיו האחרונים באולד טראפורד בכל המסגרות, כשכבש ארבעה שערים וסיפק ארבעה בישולים. האנגלי, מנגד, הגיע ל-30 שערים לעיני הקהל הביתי. שישה הגיעו העונה, כאשר רק בעונת 2017/18 כבש יותר – תשעה.



מרסיאל וראשפורד. השער השלישי היה מבריק (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)


מי שענד את סרט הקפטן היה הבלם הארי מגוויר, והנורבגי אמר שייתכן שהוא ימונה לקפטן הקבוע. "הוא מתאים מאוד לשמש בתפקיד, כך גם דויד (דה חאה), אבל הארי נכנס והיה חשוב גם בחדר ההלבשה וכמובן שהוא משמעותי על המגרש. מה שהעיב על החגיגות של יונייטד היה מצבו של הקשר סקוט מקטומיניי שסבל מפציעה סמוך לסיום. המאמן סולשיאר טען שהוא עלול להיעדר כשבועיים ובנבחרת סקוטלנד מקווים מאוד שזה לא יקרה. הקשר צלע גם במהלך הניצחון על פרטיזן בלגרד.


גם בתקשורת פירגנו ליונייטד. "ראשפורד כיכב בהצגה גדולה ראשונה של יונייטד מזה זמן רב", נכתב ב"סקיי ספורטס". "סוף סוף היא נראתה מלאת קצב ושמחת חיים וניצחה במשחק חד צדדי". "ההרגשה הטובה חזרה לאולד טראפורד", נכתב ב"מירור". "מאז ההופעה האיומה נגד ניוקאסל, יונייטד ניצחה חמישה משחקים ועצרה את ליברפול. רשימת המשחקים שלה עד חג המולד נראית חביבה ויש תחושה אמיתית שהיא יכולה לקרות תיגר על המקום הרביעי. סולשיאר הרבה יותר ניחוח מאונאי אמרי ומאוריסיו פוצ'טינו".




הארי מגוויר. הקפטן הקבוע? (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי