"שחקני סיטי התנהגו נגד ליברפול כמו ילדים מפונקים"

שחקני מנצ'סטר סיטי והשופט
שחקני מנצ'סטר סיטי והשופט | Laurence Griffiths/Getty Images

ג'ון אולדרידג', שחקן העבר של האדומים, תקף את גווארדיולה וחניכיו: "פפ הראה את הצד האפל שלו, הם רגילים שהכל מסתדר ולא יודעים להגיב כשזה לא קורה. יש דרך לנצח ויש דרך להפסיד". וגם: העקיצה לקהל

(גודל טקסט)
שלושה ימים עברו מאז ליברפול ניצחה 1:3 את מנצ'סטר סיטי במשחק העונה באנגליה והשחקנים כבר התפזרו לנבחרות השונות, אך בממלכה עדיין לא נרגעים. ראחים סטרלינג התעמת עם ג'ו גומז ונופה מסגל הנבחרת, וג'ון אולדרידג', חלוץ העבר של ליברפול תקף את שחקני סיטי על התנהגותם במהלך המשחק והתלונות הבלתי פוסקות על השיפוט: "הם היו כמו ילדים מפונקים".


אולדרידג' כתב בטורו ב- "liverpoolecho" כי קודם כל ליברפול ניצחה בצדק: "שלושת השערים היו יוצאי דופן, ליברפול הייתה טובה יותר. הייתי רוצה לראות את פאביניו בועט יותר מרחוק. השער השני היה חלומי, הוכיח את העוצמות של ליברפול. יש לליברפול את המגנים הטובים בעולם. היה אירוני לראות את סאדיו מאנה כובש את השער השלישי בצלילה (נגיחה) ומרסק את סיטי לאור התבטאויותיו של פפ גווארדיולה על כך שהוא צוללן".


שחקן העבר עקץ את היריבה ודיבר על ההבדל בין הקהלים: "גווארדיולה יודע שבאנפילד יש את הקהל הטוב בעולם, זה היה מופע. האוהדים דוחפים את השחקנים לקצה גבול היכולת. הוא יודע שאם לסיטי היה קהל כמו שלנו, הם היו מגיעים לגמר ליגת האלופות, אבל באיתחאד אין אווירה לרוע מזלו".



גווארדיולה ומייקל אוליבר (Laurence Griffiths/Getty Images)


על התלונות לפנדל: "מבחינתי זה האזור האפור. אבל מה עם השער שנפסל למאנה באולד טראפורד? הכדור פגע בזרועו של דויד סילבה לפני שפגע בטרנט (אלכסנדר ארנולד) והנגיעה של טרנט הייתה לא מכוונת. אני לא מבין את חוסר האחידות. אם הכדור פוגע ביד של הבלם או החלוץ זה צריך להיות אותו הדבר. אנשים מדברים יותר מדי על ה-VAR. במשחק בשנה שעברה כשסיטי הייתה המארחת היא זכתה בכל השריקות".


לסיום העביר ביקורת על סיטי: "פפ הראה את הצד האפל שלו. אני חושב שסיטי כל כך רגילה לפלס את דרכה בקלות ולנצח משחקים רוב הזמן כך שהם לא יודעים להגיב כשהדברים הולכים נגדם. הם התנהגו כמו ילדים מפונקים. אני מבין את התסכול שלהם כי אני הייתי שחקן בעצמי אבל הדרך בה גווארדיולה וארטטה (מיקאל) המשיכו, גם כמו ראחים סטרלינג וקייל ווקר – זה היה כמו לראות בובות שנזרקות מהעגלה של תינוק. יש דרך לנצח ויש דרך להפסיד, בטח במשחק כזה גדול באנפילד בו כל העולם צפה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי