דיווח: סאנצ'ו ביקש לעזוב את דורטמונד, בדרך ליונייטד?

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Oliver Hardt/Bongarts/Getty Images

לפי התקשורת האנגלית, הכוכב הצעיר ייפרד מהליגה הגרמנית בתום העונה, כשגם ליברפול הצטרפה למירוץ אחריו. בנורבגיה פורסם כי סולשיאר האיץ בממונים עליו לקדם את מעברו של הולאנד לאולד טראפורד

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד אמנם חזרה למסלול הניצחונות לפני היציאה לפגרה, כשגברה 1:3 על ברייטון באולד טראפורד, אך עד כה העונה של השדים האדומים אינה מוגדרת כהצלחה גדולה, ובאנגליה דיווחו היום (חמישי) על שני שחקנים שעתידים להצטרף לסגל של אולה גונאר סולשיאר בקיץ הקרוב.

השם החם ביותר הוא ג'יידון סאנצ'ו, שלפי פרסום בממלכה הודיע לבורוסיה דורטמונד קבוצתו כי הוא מעוניין לעזוב בתום העונה הנוכחית, זאת בשל ההתעניינות הרבה לה זוכה ברחבי אירופה.

כבר במהלך הקיץ האחרון דווח כי הכוכב הצעיר על הכוונת של האדומים, ונראה כי זו עונתו האחרונה בבונדסליגה. קבוצה נוספת שמביעה עניין רב היא ליברפול, שלאחרונה הצטרפה למירוץ אחר סאנצ'ו, כשגם פריז סן ז'רמן, ריאל מדריד וברצלונה נמצאות בתמונה לפי הפרסומים.

סאנצ'ו עם מרקוס ראשפורד. עשוים לשתף פעולה בקרוב (Dean Mouhtaropoulos - Gettyimages)
סאנצ'ו עם מרקוס ראשפורד. עשוים לשתף פעולה בקרוב (Dean Mouhtaropoulos – Gettyimages)

כוכב צעיר נוסף שעשוי ללבוש החולצה האדומה בעונה הבאה הוא ארלינג הולאנד. לפי התקשורת בנורבגיה מולדתו, סולשיאר עצמו הבהיר לממונים עליו כי הוא מצפה מאוד לחלוץ בשנה הבאה, הגדיר אותו כ"שחקן מפתח" עבור הקבוצה והפציר על הממונים עליו לקדם בכל דרך את עסקת העברתו לצפון אנגליה.

בנוסף לשמועות על הקיץ הקרוב, מנצ'סטר יונייטד צפויה לצרף שחקן התקפה נוסף כבר בחודש ינואר הקרוב, זאת לאחר החיסרון הגדול שנוצר בחלק הקדמי בעקבות השאלתם של אלכסיס סאנצ'ס ורומלו לוקאקו לאינטר.

הולאנד. יעבור למנצ'סטר יונייטד בקיץ? ( STRINGER / Contributor)

הולאנד. יעבור למנצ'סטר יונייטד בקיץ? ( STRINGER / Contributor)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי