פירמינו: "לעולם לא יימאס לי מקלופ, הוא גורם לנו להיות איתו"

רוברטו פירמינו, יורגן קלופ
רוברטו פירמינו, יורגן קלופ | Chris Brunskill/Fantasista / Contributor

הכוכב הברזילאי של ליברפול שיבח את המנג'ר: "יש בו כל כך הרבה דברים טובים". על חוסר האנוכיות שלו על כר הדשא ושינוי התפקוד: "אשחק איפה שהקבוצה זקוקה לי". וגם: המטרות לקראת ההמשך באנפילד

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
אחרי הניצחון הגדול על מנצ'סטר סיטי שהגדיל את הפער בפסגת הפרמיירליג ורגע לפני שליברפול תחזור מפגרת הנבחרות למשחק חוץ לא פשוט נגד קריסטל פאלאס (שבת ב-17:00, ספורט1), רוברטו פירמינו התראיין לאתר הרשמי של אלופת אירופה והתייחס לשינוי שחל בו, להשפעה העצומה של יורגן קלופ ולשינוי התפקוד שלו על כר הדשא.


חוסר האנוכיות שלו על כר הדשא: "זה אני, זו האישיות שלי, לנסות להיות בחור טוב וצנוע. תמיד אנסה לעזור לקבוצה שלי עם בישולים ושערים. אני אוהב לנצח כמה שיותר ותמיד אהיה כזה. אני בחור שמכבד את עמדתי על המגרש. איפה שהקבוצה זקוקה לי, אני אשחק. בתור מספר 9, אבל לפעמים אני משחק גם כמספר 10, ואני מנסה לתת את המיטב בשני התפקידים. כמה שציינתי, לנצח זה הדבר החשוב ביותר".


ההשפעה של יורגן קלופ: "אף פעם לא נמאס לי לשבח אותו. יש בו כל כך הרבה דברים טובים, גם על המגרש וגם מחוצה לו. הוא באמת עוזר לכל השחקנים על בסיס יומי ואנחנו לומדים ממנו כל כך הרבה מכל הבחינות. הוא גורם לכולם להיות איתו ומאחוריו. אנחנו עושים דברים בצורה טובה ולומדים ממנו המון, והראינו על המגרש שאנחנו יכולים לצמוח יותר ויותר בכל יום ולעשות את המיטב עבור המועדון".


השינוי שחל בו מאז עבר מהופנהיים לליברפול ב-2015: "אני חושב שהשתפרתי מאוד מכל הבחינות: פיזית, טקטית, נפשית – למדתי קצת בכל היבט. אבל אני לא רוצה לעצור כאן. אני רוצה להמשיך ולהשתפר – אני תמיד רוצה יותר, יש לי מטרות גדולות, אני רוצה להמשיך לזכות בתארים עם המועדון הזה".




תמיד חושב על טובת הקבוצה. רוברטו פירמינו (GettyimageS)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי