סוכנו של פפ על חזרה לבאיירן: "בכדורגל שום דבר לא בטוח"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

ג'וזף מריה אורביטג אמנם טען כי הספרדי שוחח איתו בשבוע שעבר ואמר שוב שהוא מאושר בסיטי, אך באנגליה חוששים בגלל הדמיון לעונתו האחרונה כמאמן ברצלונה בה סבל מפציעות בהגנה ופיגר אחרי המוליכה

(גודל טקסט)
עתידו של פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי, מעסיק את כל אירופה הספרדי התפרץ במהלך ההפסד 3:1 לליברפול שהרחיק את קבוצתו עד כדי תשע נקודות מהאלופה, והביקורת על חוסר ההצלחה בליגת האלופות תמיד נמצאת ברקע. למעשה, הוא לא הצליח להשתוות אפילו להישג השיא – העפלה לחצי הגמר, שהושג בעונתו האחרונה של מנואל פלגריני במועדון. בגרמניה דיווחו לאחרונה שבאיירן מינכן חולמת להחזירו בקיץ וגם באנגליה כלל לא בטוחים שישלים את חוזהו בסיטיזנס.


ב"דיילי מייל" האנגלי נכתב כי באנגליה חוששים שיעזוב. זה לא רק שאשתו כבר עזב את הממלכה לאחר שלא הצליחה להתאקלם באנגליה, אלא גם עניינים מקצועיים. בתקשורת הזכירו שיש נקודות דמיון רבות בין עונתו הרביעית והאחרונה בברצלונה, עונת 2011/12, לבין העונה הנוכחית של מנצ'סטר סיטי, ושפפ נראה פחות להוט וחדור אמונה.


ב-2012, כאמור, פפ הסתפק בזכייה בגביע המלך. הוא איבד את תואר האליפות לריאל מדריד ונכנע 2:1 בקלאסיקו הביתי בקאמפ נואו, כשבחודש פברואר הפער בין הקבוצות עמד כבר על עשר נקודות. מעבר לכך, הוא סבל מבעיות קשות בהגנה לאור פציעתו של קרלס פויול ונאלץ להשתמש לא מעט בחאבייר מסצ'ראנו כבלם – וזו כמובן לא עמדתו הטבעית. העונה הוא נאלץ לאלתר בסיטי לא רק עם פרננדיניו שכבר נוסה בעבר כבלם אלא גם עם רודרי.




בינתיים, סוכנו של גווארדיולה התראיין וניסה לשפוך אור על עתידו. ג'וזף מריה אורביטג אמר: "הוא מרגיש טוב במנצ'סטר סיטי ולא פחות טוב בעיר עצמה. דיברתי איתו ביום רביעי האחרון והכל אותו הדבר. יש לו חוזה עד 2021. אף אחד חוץ מהתקשורת לא שאל אותי דבר לגבי פפ. מצד שני, סוכנו סייג כשנשאל על חזרה אפשרית לבאיירן: "בכדורגל, אף אחד לא יכול לדעת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי