רשמית: טוטנהאם הודיעה על פיטוריו של מאוריסיו פוצ'טינו

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | IAN KINGTON/AFP via Getty Images

אחרי חמש שנים, התרנגולים נפרדו מהאיש שהצעיד אותם לגמר ליגת האלופות בעונה שעברה אך פתח את העונה בצורה גרועה: "לא החלטה שנעשתה בקלות, אך היינו חייבים לקבל אותה"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

רעידת אדמה בפרמיירליג: טוטנהאם הודיעה הערב (שלישי) על פיטוריו של המאמן מאוריסיו פוצ'טינו, שעמד על הקווים בחמש השנים האחרונות. בהודעה רשמית מטעם הבעלים דניאל לוי נכתב: "אנחנו עושים את השינוי הזה בחוסר חשק. זו לא החלטה שנעשתה בקלות דעת או בחיפזון, אך היא היתה חייבת להתקבל. התוצאות הרעות בסיום העונה שעברה ובפתיחת הנוכחית היו מאוד מאכזבות".

פוצ'טינו, בן 47, הגיע לטוטנהאם ב-2014 והפך את הקבוצה לחברה קבועה בצמרת הפרמיירליג. תחת הארגנטינאי הגיעו התרנגולים פעמיים למקום השלישי בפרמיירליג, פעם אחת למקום השני, הגיעו לחצי גמר הגביע האנגלי ובעונה שעברה רשמו את הישג השיא שלהם באירופה עם העפלה לגמר ליגת האלופות אחרי שגברו בשלבי הנוק-אאוט על בורוסיה, מנצ'סטר סיטי ואייאקס.

את העונה הנוכחית פתחה טוטנהאם בצורה חלשה, ויש שיגידו נוראית, עם הפסדים לניוקאסל וברייטון, הדחה בסיבוב הראשון של גביע הליגה על ידי קולצ'סטר מהליגה הרביעית והשפלה ביתית ב-7:2 לבאיירן מינכן בליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי