מוריניו צפוי לחתום בטוטנהאם, פוצ'טינו על הכוונת של באיירן

מאוריסיו פוצ'טינו, ז'וז'ה מוריניו
מאוריסיו פוצ'טינו, ז'וז'ה מוריניו | OLI SCARFF / Getty Images

"המיוחד", שאימן בעבר את צ'לסי ואת מנצס'טר יונייטד, הוא המועמד המוביל להחליף את המאמן שפוטר לאחר חמש שנים במועדון. הבווארים שוקלים את מינויו של הארגנטינאי במקום פליק, שכרגע משמש מאמן זמני

(גודל טקסט)

פיטורי מאוריסיו פוצ'טינו גרמו לזעזוע דרמטי הערב (שלישי) בצפון לונדון, ומי שצפוי להחליפו בתפקיד כמאמן טוטנהאם הוא לא אחר מאשר "המיוחד", ז'וז'ה מוריניו.

בעקבות ההידרדרות הדרמטית ביכולת של התרנגולים, המדורגים במקום ה-14 בפרמיירליג, יו"ר הקבוצה דניאל לוי ניהל מספר שיחות בשבועות האחרונים עם הפורטוגלי, ולאחר שהתנאים הבשילו התקבלה ההחלטה לערוך שינוי על הקווים.

"המיוחד" אימן לאחרונה במנצ'סטר יונייטד, ממנה פוטר בדצמבר האחרון לאחר שהשיג רק שבעה ניצחונות ב-17 המחזורים הראשונים של העונה. הוא סומן כמועמד מוביל לאימון באיירן מינכן, ואף הודה שהחל ללמוד גרמנית, אך נראה שחזרתו לליגה הטובה בעולם, בה זכה שלוש פעמים כמאמן צ'לסי, קרובה מתמיד.

באשר לפוצ'טינו, המאמן שעוזב את טוטנהאם לאחר חמש וחצי שנים מוצלחות בתפקיד הוצע לאלופת גרמניה שרק לפני מספר שבועות נפרדה מניקו קובאץ', וכעת שוקלת בכובד ראש להחתים את הארגנטינאי בעקבות הופעת הבכורה המוצלחת של הנס דיטר פליק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי