קלופ: "האתגר הגדול במירוץ האליפות הוא לענות על כל השאלות בנושא"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

מנג'ר ליברפול נמנע מלדון במאבקי הצמרת לקראת המפגש עם קריסטל פאלאס (שבת, ישיר בספורט2 ב-16:50). סלאח ערך אימון מלא, ההחלטה האם לשתפו תתקבל בסמוך למשחק. ואן דייק צפוי לפתוח

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול תחזור מפגרת הנבחרות היישר למשחק חוץ נגד קריסטל פאלאס מחר (שבת, 16:50, שידור ישיר בספורט2), במסגרת המחזור ה-13 בפרמיירליג. אלופת אירופה, שמוליכה את הטבלה בפער של שמונה נקודות על פני לסטר וצ'לסי שמטה שתי נקודות בלבד עד כה בליגה ותנסה להמשיך בריצה המדהימה שלה נגד ה"נשרים", שפגשו במחזורים האחרונים ארבע קבוצות מתוך השישייה העליונה בטבלה והשיגו נקודה בלבד.

למרות שעברו שבועיים מאז המחזור הקודם, המייטי רדס יגיעו במומנטום נהדר לאחר ניצחון 1:3 על מנצ'סטר סיטי במשחק העונה וקיבלו חדשות טובות מכיוונו של מוחמד סלאח, שסוחב פציעה בקרסול אשר מנעה ממנו לשחק עם נבחרת מצרים בפגרה. במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום לקראת המשחק, המנג'ר יורגן קלופ אישר כי החלוץ ערך אתמול אימון מלא ועשוי לקחת חלק בהתמודדות מחר, אך ההחלטה בעניין תתקבל בסמוך למועד המשחק. גם אנדי רוברטסון נפצע בקרסול במסגרת משימותיו בנבחרת סקוטלנד וטרם ידוע אם יהיה כשיר.

וירג'יל ואן דייק, שהשתחרר מנבחרת הולנד לפני המשחק נגד אסטוניה מסיבות אישיות, צפוי לפתוח בהרכב. ג'ו גומז סבל מכאבים בברכו וביקש להתשחרר מנבחרת אנגליה במהלך השבוע, בעוד ג'ורדן הנדרסון התאושש ממחלה בימים האחרונים, כך שגם שניהם עלולים שלא ליטול חלק במשחק.

מוחמד סלאח. יהיה כשיר לפאלאס? (Laurence Griffiths/Getty Images)
מוחמד סלאח. יהיה כשיר לפאלאס? (Laurence Griffiths/Getty Images)

לקראת הביקור בסלהרסט פארק, יורגן קלופ אמר היום במסיבת העיתונאים: "פאלאס מקשים על היריבות במשחקי הבית שלהם, האווירה שם תמיד מיוחדת והם איכותיים. הם פתחו טוב את העונה, זה לא נראה כך בגלל היריבות שהם פגשו לאחרונה. הם הקשו על כולן".

"אף אחד לא מצפה מהם להחזיק בכדור 70-80 אחוז מהזמן נגדנו", המשיך המאמן וניתח את מה שצפוי לקבוצתו מחר, "הם יצטופפו בהגנה ויחכו להזדמנות לצאת למתפרצת, מה שמהווה סכנה לאור האיכויות שלהם. קשה לשמור את זאהה, טאונסנד ואיו במתפרצת, נצטרך למצוא פתרונות מתאימים".

עוקצני כהרגלו. יורגן קלופ (GEOFF CADDICK/AFP via Getty Images)
עוקצני כהרגלו. יורגן קלופ (GEOFF CADDICK/AFP via Getty Images)

על המירוץ לאליפות הוסיף הגרמני: "אנחנו לא חושבים על זה. האתגר הכי גדול עבורנו מהבחינה הזו, הוא לענות על שאלות בנושא כל הזמן. אנחנו משחקים כמיטב יכולתנו ומנסים להשיג כמה שיותר נקודות. כולנו מבינים שפאלאס היא אתגר גדול מספיק, אין צורך לחשוב על אתגרים אחרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי