אולה גונאר סולשיאר: "לא יהיה פשוט להגיע לארבע הראשונות"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

מאמן מנצ'סטר יונייטד נערך למשחק החוץ בשפילד (18:20, שידור ישיר בספורט1): "אנחנו משתפרים כל הזמן, עלינו להשיג תוצאה טובה". מקטומיניי הפצוע ייעדר. מנגד, הנדרסון לא יוכל לשחק נגד השדים האדומים

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד רשמה את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז פתיחת הפרמיירליג, אך לשדים האדומים יש ההזדמנות מחר (ראשון) לשוב לצמרת ולהמשיך לחלום על כרטיס בליגת האלופות כאשר תפגוש בחוץ את העולה החדשה שפילד יונייטד (18:20, שידור ישיר בספורט1) בבראמל ליין שהוצבה ערב המחזור במקום החמישי.

מכת הפצועים של יונייטד מסרב להיגמר, בנוסף לנמניה מאטיץ', לוק שואו ופול פוגבה שכבר תקופה לא משחקים, גם סקוט מקטומיניי לא יעמוד לרשותו של אולה גונאר סולשיאר לאחר שנפגע בתוספת הזמן ב-1:3 על ברייטון. מאמן מנצ'סטר יונייטד התייחס למשחק ואמר: "יש פער ברור בין ארבע הראשונות, אבל מבחינתו מה שחשוב הוא לצבור כמה שיותר נקודות. עלינו לשפר את היכולת ולהשיג תוצאה טובה".

המאמן המשיך: "אנחנו משתפרים כל הזמן כקבוצה ומקווים שנוכל להתמודד על המקום בליגת האלופות עד הסוף. ראיתי שראשפורד דיבר על זה השבוע. זה לא פשוט להגיע לארבע הראשונות, אבל זו המטרה שלנו כמובן".


לא יוכל לשחק נגד מנצ'סטר יונייטד. דין הנדרסון (Stephen Pond/Getty Images)

מנגד, שפילד יונייטד לא תוכל לשתף את אחד השוערים הטובים בליגה דין הנדרסון, שביחד עם אדרסון ממנצ'סטר סיטי וקאספר שמייכל מלסטר מחזיק את מספר המשחקים הגדול ביותר ללא ספיגה. הסיבה לכך היא סעיף בחוזה שאוסר עליו לשחק נגד מנצ'סטר יונייטד, קבוצת האם שלו. מי שיחליף אותו יהיה סימון מור בן ה-29 שיערוך בכורה בפרמיירליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי