צמד של לקאזט הציל את ארסנל מהפסד, לסטר ניצחה בחוץ

אלכסנדר לקאזט
אלכסנדר לקאזט | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images

התותחנים המשיכו את התקופה הרעה עם משחק מביך נגד ה"קדושים", אך שער עמוק בתוך תוספת הזמן של הצרפתי מנע הפסד. המומנטום המדהים של השועלים נמשך גם נגד השחפים עם 0:2 אדיר, וארדי ופרס כבשו

(גודל טקסט)

במקביל למשחקים של ליברפול וטוטנהאם, ארסנל אירחה היום (שבת) את סאות'המפטון וסיימה בתיקו דרמטי, כשבאותו הזמן לסטר הלוהטת של ברנדן רודג'רס חיברה ניצחון חמישי ברציפות אצל ברייטון. וולבס ניצחה את בורנמות' בביתה, נוריץ' גברה על אברטון ב"גודיסון פארק", ווטפורד הפסידה 3:0 בביתה לברנלי (לחצו כאן וצפו בכל שערי המחזור).

ארסנל – סאות'המפטון 2:2
התותחנים נראים רע מאוד בתקופה האחרונה, והיכולת הפושרת המשיכה גם היום באצטדיון האמיריות נגד סאות'המפטון, מהקבוצות החלשות ביותר העונה בפרמיירליג. ה"קדושים", שלא ניצחו בליגה מאז חודש ספטמבר, הצליחו כבר בפתיחת המשחק ליצור מבוכה גדולה בהגנה של ארסנל, כשריאן ברטרנד הוציא כדור חופשי מהיר לדני אינגס, שהתקדם באין מפריע לשער של ברנד לנו בדקה השמינית.

הקבוצה של אונאי אמרי הצליחה לחזור למשחק באופן מהיר, כשאלכסנדר לאקזט הצרפתי כבש בדקה ה-18 את השער המאזן מתיבת החמש והחדיר מעט תקווה באוהדים המקומיים. סאות'המפטון הייתה הקבוצה היוזמת יותר בחלוף הדקות, ובדקה ה-71 קיבלה הזדמנות גדולה להחזיר את היתרון לצד שלה, כשכדור עונשין נשרק לזכותה ולאחר עבירה ברחבה של קיירן טירני. ג'יימס ווארד-פרווס לקח על עצמו את האחריות, נהדף על ידי לנו תחילה, אך דייק בניסיון השני וקבע 1:2.

האחרון של אמרי? שחקני סאות'המפטון חוגגים בלונדון (Julian Finney/Getty Images)
האחרון של אמרי? שחקני סאות'המפטון חוגגים בלונדון (Julian Finney/Getty Images)

ארסנל עצמה לא הרימה ידיים והמשיכה להילחם על שער השוויון, שהושג לבסוף בצורה דרמטית ביותר – מרטינלי הצעיר זיהה את לקאזט בתוך הרחבה וסיפק בישול נהדר של הצרפתי, שהשלים צמד בהתמודדות וקבע חלוקת נקודות במשחק. ניצחון הליגה האחרון של ארסנל היה לפני יותר מחודש, אז גברו על בורנמות'. בסך הכל, האדומים לא ניצחו בששת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות. במחזור הקרוב הם יפגשו יריבה נוספת מהתחתית, הפעם נוריץ'.

לקאזט. צמד של הצרפתי מנע הפסד מביך (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)
לקאזט. צמד של הצרפתי מנע הפסד מביך (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)

ברייטון – לסטר 2:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
עוד הצהרת כוונות של לסטר שרשמה ניצחון חוץ גדול, הפעם במגרשה של ברייטון, 0:2. איוזה פרס הספרדי קבע 0:1 לאורחים בדקה ה-64. בדקה ה-80 נפסק כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות לסטר. ג'יימי ורדי בעט, השוער הדף וג'יימס מדיסון עט על הריבאונד וכבש. השופט קיבל איתות מעמדת ה-VAR , פסל את השער והורה על פנדל חוזר. ורדי בעט שוב, הפעם מדויק פנימה – 0:2. לסטר ממשיכה לצעוד במקום השני בטבלת הפרמיירליג, כשבמאזנה שמונה נקודות פחות מהמוליכה ליברפול.

ניצחון חמישי ברציפות. לסטר חוגגת אצל ברייטון (Bryn Lennon/Getty Images)
ניצחון חמישי ברציפות. לסטר חוגגת אצל ברייטון (Bryn Lennon/Getty Images)

תוצאות נוספות
בורנמות' – וולבס 2:1

אברטון – נוריץ' 2:0

ווטפורד – ברנלי 3:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי