אמרי עדיין זוכה לגיבוי: "מאמינים שהוא האיש הנכון"

אונאי אמרי
אונאי אמרי | Harriet Lander/Getty Images

למרות הפתיחה החלשה ביותר של ארסנל בפרמיירליג, הספרדי לא יפוטר: "20 הדקות הראשונות במחצית השנייה היו הכי טובות שלנו העונה", טען המנג'ר בסיום ה-2:2 נגד סאות'המפטון. אובמיאנג: "לא יודע מה לא עובד"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
אוהדי ארסנל פשוט לא מאמינים שזה קורה להם. אחרי 13 מחזורים, התותחנים עם 18 נקודות בלבד – מספר הנקודות הכי נמוך שהם צברו מאז הקמת הפרמיירליג. ב-1994/95 הם צברו רק 19, אבל אתמול (שבת), הודות לצמד של אלכסנדר לקאזט שקבע בתוספת הזמן 2:2 מול סאות'המפטון החלשה, הם התבזו כשניצלו מהפסד.


ארסנל שמטה רק העונה, בעשרה משחקים מאז ה-24.8, יותר נקודות משליברפול איבדה מאז תחילת עונת 2018/19 – ולליברפול בתקופה הזו היו 51 משחקים. מספרים מביכים למדי שהצדיקו את שריקות הבוז הצורמות של האוהדים באצטדיון האמירויות ובהחלט ייתכן שגם מקרבים את ארסנל לפטר את אונאי אמרי, מי שהגיע במקום ארסן ונגר בעונה שעברה וקשה לומר שהקהל מאחוריו.


"אני מבין איך מרגישים האוהדים", אמר אמרי בסיום, אך טען: "נעבוד קשה למענם כדי לחזור לעצמנו, להציג יכולת טובה ובעיקר להוכיח שאנחנו מסוגלים ליותר. האוהדים עזרו לנו היום, אבל לא הראינו להם שאנחנו נאבקים. העבודה שלי היא לנתח את המצב וחשוב על פתרונות ואנחנו צריכים לניצחון אחד שיחזיר לנו את הביטחון, כי 20 הדקות הכי טובות שלנו העונה היו היום בתחילת המחצית השנייה, אבל הם הבקיעו. הצלחנו אמנם להשוות ברגע האחרון, אבל זה לא מספיק".


בכלי התקשורת בממלכה נכתבו בשעות האחרונות לא מעט טורי דעה, כמעט בכולם ללא יוצא מן הכלל הדרישה היא לפטר את אמרי, גם האוהדים כמובן רוצים לראות את הספרדי משלם את מחיר הכישלון, אבל הוא אמר אתמול: "ההנהלה תומכת בי בכל יום מחדש. אני יודע שאני מסוגל ליותר". ראול סאנאיי, שהגיע בעונה שעברה כ"מנהל הכדורגל" של ארסנל, צוטט עוד לפני המשחק: "כולנו מאוכזבים מהתוצאות שלנו מפתיחת העונה וחולקים את התסכול שלנו עם הקהל, אונאי, השחקנים והצוות. אנחנו לא מציגים את הרמה שציפינו לה וחייבים להשתפר כדי לעמוד במטרות שלנו, אבל מאמינים שאונאי הוא האיש הנכון".


פייר אמריק אובמיאנג
, שעלה עם סרט הקפטן, הוסיף על שריקות הבוז מהיציעים: "אני לא יודע (אם הביקורת הוגנת כרגע), אבל הקבוצה מאוכזבת כעת בדיוק כמו האוהדים. אנחנו נמשיך להילחם, יש לנו את היכולת הנדרשת וכעת עלינו להילחם. אנחנו מאוד מאוכזבים כרגע ואני לא יודע לומר מה לא עובד. בכנות, אני לא יודע. כולם נותנים מעצמם ומנסים לשנות ולתת יותר. אני הראשון שצריך לנהוג כך ואעשה את הכל כדי שנשוב למסלול הניצחונות".


כשנשאל החלוץ על חמשת המשחקים האחרונים בליגה ללא ניצחון אמר: "אני באמת לא יודע לומר מה לא עובד, אני רק יכול לומר שאנחנו קבוצה של חבורת שחקנים שתעבוד קשה בניסיון לפתור את הדברים. עלינו להישאר חזקים ולעבוד קשה. אם היה לנו מזל להשיג נקודה? לא יודע אם זה מזל, אבל זו נקודה שלא מספיקה לנו".



אובמיאנג. "לא יודע לומר מה לא עובד" (Shaun Botterill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי