מנצ'סטר יונייטד משוכנעת: ג'יידון סאנ'צו יעדיף לחתום אצלנו

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Oliver Hardt/Bongarts/Getty Images

באנגליה מדווחים שלמרות חיזורים מצד ריאל מדריד, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי ווליברפול, השדים האדומים בטוחים כי הם מובילים במירוץ לצירוף ילד הפלא, שמרגיש "מושפל" בדורטמונד ואמור להימכר בתום העונה

(גודל טקסט)
האם נמצא השחקן שיחזיר את מנצ'סטר יונייטד לימיה הגדולים? לפי דיווח שפורסם היום (שלישי) באנגליה, השדים האדומים משוכנעים כי הם מובילים במירוץ להחתמת ג'יידון סאנצ'ו, ילד הפלא של בורוסיה דורטמונד, שמחוזר גם על ידי ריאל מדריד, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי וליברפול.


יונייטד כזכור ניסתה לצרף את סאנצ'ו במהלך הקיץ האחרון, אולם דורטמונד סירבה למכור את האנגלי ובדיווח נטען כי המנג'ר אולה גונאר סולשיאר וראשי השדים האדומים שמרו על קשר רציף עם אנשי בורוסיה דורטמונד במטרה לקבל עדיפות על סאנצ'ו, שעל פי כל הפרסומים אמור להימכר בסכום אסטרונומי בתום העונה.


ביונייטד מאמינים כי המאמץ הרב שהשקיעו בניסיונות לצרפו והקשר שנוצר בין המועדונים יסייעו להם לגבור על מבול המתעניינות, כשבמקביל חלה תפנית בימים האחרונים כאשר פורסם בגרמניה כי סאנצ'ו חש "מושפל ושעיר לעזאזל" ומערכת היחסים בינו לבין בכירים בבורוסיה דורטמונד התדרדרה.


סאנצ'ו בן ה-19, שהגיע ממנצ'סטר סיטי תמורת שמונה מיליון יורו ב-2017, פרץ לגדולה בבורוסיה דורטמונד בעונה הקודמת, כשהבקיע 14 שערים ובישל 12 נוספים ומיצב את עצמו כאחד הכשרונות המבטיחים בכדורגל העולמי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי