קולאשינץ: "נלחמתי עם השודד ואז הבנתי שאני בסכנה"

מסוט אוזיל וסיאד קולאשינץ
מסוט אוזיל וסיאד קולאשינץ | Michael Regan/Getty Images

המגן הבוסני של ארסנל דיבר לראשונה על הניסיון לשדוד אותו ואת מסוט אוזיל, אירוע שבמהלכו איימו על חייו: "הוא הוציא חפץ מהמעיל וחשבתי לעצמי 'עכשיו זה התור שלך'. אני לא מפחד ולא חושב לעזוב את לונדון"

(גודל טקסט)
רגע לפני פתיחת העונה, בחודש יולי האחרון, מצאו את עצמם שניים משחקניה המרכזיים של ארסנל, מסוט אוזיל וסיאד קולאשינץ, בעיצומו של שוד. הקשר הגרמני היה ברכב, המגן הבוסני שוחח עמו מבחוץ ולפתע נעצר לידם אופנוע ועליו שני אנשים שפניהם מכוסות על ידי הקסדה. תוך מספר שניות שלף אחד מהם חפץ חד ואיים על קולאשינץ, אלא שהאחרון נשאר קר רוח, הניף את אגרופיו והניס את השודדים.


למרות שהאירוע הסתיים בשלום וללא כל נזק, מסיבות ביטחוניות הם החמיצו את מחזור פתיחת העונה (0:1 על ניוקאסל) וגם לכר הדשא לקח להם זמן לחזור, כל אחד מסיבותיו, אבל בשבוע שעבר חשפה משטרת לונדון סרטון נוסף שמתעד את האירוע וכעת גם הגיעה ההתייחסות הראשונה של הכדורגלנים לאירוע.


בזמן שאוזיל ישב זמן רב ביציע מסיבות מקצועיות ולאחרונה אף החל לקבל את הקרדיט מאונאי אמרי במשחקי הפרמיירליג, לאור היכולת והתוצאות של התותחנים לא מן הנמנע שהוא בקרוב ישוב לספסל או אפילו ליציע, קולאשינץ פצוע בימים אלה והוא ניצל את הזמן מחוץ למגרש כדי להיזכר באותו ערב מפחיד ביולי.




"מסוט הגיע לבקר אותי, יצאתי אליו ונעמדתי ליד הרכב. לפתע הגיע אופנוע שחנה לידנו ולא חשבנו לרגע שיש כאן אירוע שעלול להתפתח, אפילו שכל הזמן אתה שומע דברים כאלה ופשוט חושב לעצמך 'למה שזה יקרה לי?'. לפתע, השודד הגיע ושלף מהמעיל חפץ. אז חשבתי לעצמי 'אוקיי, זה התור שלך'. נשארתי לעמוד וניסיתי להילחם בחזרה.


"הבנתי פתאום שאני בעיצומה של סיטואציה מסוכנת", ממשיך קולאשינץ, "אנחנו בעיקר שמחים ששום דבר לא קרה – זה הדבר הכי חשוב. זה גם למה אנחנו צריכים לשכוח מזה ולעבור הלאה". על היום שאחרי, עם זאת, הוא מספר: "זה היה מצחיק. הייתי הולך לעשות קניות ומישהו היה מאבטח אותי, אבל זה היה אמצעי זהירות אחרי שיחות עם המועדון", אמר הבוסני על השמירה שהוצמדה לו ולאוזיל, "אשתי נשארה איתי ולא פחדנו, לא התחבאנו והמשכנו לחיות את החיים. אני לא חושש כעת ואין לי שום מחשבה לעזוב את לונדון".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי