צפו בתקציר: ניצחון שלישי למוריניו וטוטנהאם, 2:3 על בורנמות'

דלה עלי, סון
דלה עלי, סון | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

המומנטום של התרנגולים תחת 'המיוחד' נמשך. דלה עלי המשיך לפרוח עם צמד, סון בישל פעמיים וסיסוקו כבש את השלישי. צמד של הארי ווילסון לא הספיק למארחת

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו פתח את הקדנציה בטוטנהאם עם שבוע מושלם שכלל שלושה ניצחונות רצופים. במשחק הבית הראשון שלו במסגרת הליגה, הפורטוגלי שוב הוביל 0:3 וסיים עם 2:3 שמשאיר טעם חמוץ מתוק, אך בשורה התחתונה הוא שומר על 100 אחוזי הצלחה.

בדקה ה-21 הגיע השער הראשון: סון השתלט על כדור ארוך ומסר הצידה לקשר האנגלי שגלגל לרשת. בדקה ה-50 הגיע שער דומה, ממש כמו העתק: עוד כדור ארוך מוצלח טובי אלדרווילד מצא את עלי שהשתלט נפלא, התעלם משחקני ההגנה ובעט לרשת.

בדקה ה-69 סון עם בישול שני הגיבה מצד שמאל ומוסא סיסוקו כבש בסטייל עם בעיטה תוך כדי קפיצה. החזרה המאוחרת של בורנמות' התחילה בדקה ה-73, לאחר שהארי ווילסון כבש בכדור חופשי נהדר מ-20 מטרים ובדקה ה-96 ווילסון השלים צמד, אך כאמור זה היה מאוחר מדי עבור האורחים. 2:3 בסיום. הספרס רשמו לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים בליגה, עלו לפחות זמנית למקום החמישי בטבלה. במחזור הקרוב יפגוש מוריניו את האקסית מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. יהיה חם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי