זה לא יספיק מול מוריניו: צפו ב-2:2 בין מנצ'סטר יונייטד לאסטון וילה

אנתוני מרסיאל
אנתוני מרסיאל | OLI SCARFF / Contributor

שלושה ימים לפני שטוטנהאם תגיע לאולד טראפורד (רביעי ב-21:10, ספורט2), השדים האדומים מעדו בבית מול קבוצת התחתית. איטון (42, עצמי) ולינדלוף (64) הפכו אחרי שער ענק של גריליש (12), מינגס איזן (66)

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד קיוותה לחזור למסלול אחרי שני משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, אולם לאסטון וילה היו תוכניות אחרות והן נפרדו ב-2:2 באולד טראפורד במסגרת המחזור ה-14 בפרמיירליג. השדים האדומים ידעו ששלוש נקודות יקפיצו אותם למקום החמישי בטבלה, אך בעקבות התוצאה הם טיפסו רק למקום התשיעי כשחמש נקודות מפרידות בינם לבין הקו האדום. רגע לפני המפגש המסקרן נגד טוטנהאם והאקס ז'וזה מוריניו (רביעי ב-21:10, ספורט2), אולה גונאר סולשיאר וחניכיו קרובים יותר לירידת ליגה מאשר למקום בטופ4.


יונייטד פתחה את המשחק בהתלהבות והגיעה למספר חצאי מצבים, אך השער נכבש דווקא מן העבר השני ואיזה שער זה היה. ג'ק גריליש, איש המפתח של וילה, חתך באלגנטיות משמאל למרכז וסובב כדור אדיר לחיבורים של דויד דה חאה, שנותר חסר אונים (12). חמש דקות לאחר מכן האורחת ספגה מכה, כאשר אנואר אל-גאזי נפגע בברכו והוחלף. למרות זאת, וילה המשיכה להיות הקבוצה המסוכנת יותר ובדקה ה-29 היא כבר חגגה את ה-0:2 אחרי שער של "טרזגה" המחליף, אולם הגול נפסל בצדק בשל נבדל.


שלוש דקות להפסקה, בהזדמנות הממשית הראשונה שלה, יונייטד איזנה ל-1:1 אחרי שנגיחה של מרקוס ראשפורד טסה מהקורה לגופו של טום היטון וחדרה לרשת. השדים האדומים עלו למחצית השנייה טוב יותר ובדקה ה-64 הם גם הצליחו להפוך את התוצאה בזכות נגיחה נהדרת של הבלם ויקטור לינדלוף, אולם שתי דקות בלבד חלפו ו-וילה איזנה ל-2:2 עם וולה של טיירון מינגס, שקבע את תוצאת הסיום וסידר לאורחת יתרון בן שלוש נקודות על פני סאות'המפטון שניצבת במקום שמוביל לליגת המשנה.



לא הצליח להסתיר את התסכול. אנתוני מרסיאל (Gettyimages)


לסטר – אברטון 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
ניצחון שישי ברציפות ללסטר, שהשלימה מהפך דרמטי נגד אברטון ונותרה הקבוצה ביחידה בפרמיירליג שהפרש נקודות חד ספרתי מפריד בינה לבין ליברפול המוליכה. ריצ'ארליסון העלה את הטפיס ל-0:1 מפתיע עם נגיחה נהדרת (23), אבל מי שהחזיר את ברנדן רוג'רס למשחק היה כמובן ג'יימי וארדי (68), שהבקיע משחק שישי ברציפות בפרמיירליג והעלה את מאזנו ל-13 גולים בפסגת טבלת הכובשים. עמוק בתוך תוספת הזמן, כשנראה היה שהקבוצות בדרך לחלוקת נקודות, קלצ'י איהנאצ'ו קבע  1:2 יקר (94) ונתן את האות לחגיגות הגדולות.


לסטר פתחה פער של שלוש נקודות ממנצ'סטר סיטי השלישית ושמרה על פער בן שמונה נקודות מליברפול המוליכה. בעוד שלושה ימים (רביעי ב-21:30, ישיר בערוצי ספורט1) היא תארח את ווטפורד ותקווה להמשיך את המומנטום האדיר שלה. מנגד, אברטון רשמה הפסד ליגה שני ברציפות ונותרה במקום ה-17 כאשר רק שתי נקודות מפרידות בינה לבין המקום שמוביל בסיום העונה לירידת ליגה.



התמונה אומרת הכל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי