קלופ: "לא חושבים על 14 המשחקים שמאחורינו, אלא על האחד שלפנינו"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Marc Atkins/Getty Images

מאמן ליברפול לא התרגש מהפער שקבוצתו פתחה בצמרת: "כל עוד לסטר לא שיחקה, מבחינתי זה שמונה נקודות" ומודה: "החיים נהיים מסובכים כשאתה סופג אדום"". באנגליה החמיאו: "הוא תמיד מוצא דרכים לנצח"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

פחות משלוש שעות אחרי שמנצ'סטר סיטי איבדה נקודות יקרות נגד ניוקאסל אתמול (שבת), ליברפול השלימה את המשימה שלה עם 1:2 חשוב על ברייטון והגדילה את הפער בינה לבין פפ גווארדיולה ל-11 נקודות שבשלב הזה של העונה נראות מבטיחות.

זה לא היה קל עבור המייטי רדס, שאיבדו את השוער אליסון בכרטיס אדום בדקה ה-76 ונותרו ב-10 שחקנים ובשינוי מערך כפוי. הם גם ספגו שלוש דקות אחרי ההרחקה, אבל אדריאן הצליח למנוע שוויון דרמטי והצמד של ואן דייק במחצית הראשונה הספיק להם להשיג 3 נקודות.

"החבורה של קלופ לא תמיד נשארת בקצב, אבל היא מוצאת דרכים אחרות לנצח", נכתב על המוליכה ב"סקיי ספורט", שם הוסיפו: "זה מה שהקבוצות הטובות ביותר עושות. שני השערים של ואן דייק, בשתי נגיחות משני בישולים של טרנט אלכסנדר-ארנולד, נתנו להם יתרון – אבל מאז הם פשוט נעצרו. ב-10 הדקות האחרונות זה הרגיש שליברפול תקרוס אבל בסופו של דבר הם החזיקו מעמד".

ואן דייק חוגג. נבחר למצטיין המשחק (Clive Brunskill/Getty Images)
ואן דייק חוגג. נבחר למצטיין המשחק (Clive Brunskill/Getty Images)

קלופ הודה: "החיים נהיים מסובכים יותר כשאתה סופג כרטיס אדום וצריך לעשות שינויים. הקפצנו שוער בלי חימום, פחות או יותר. תחשבו עליו ניגש במכנסיים קצרים וחולצה, שם כפפות ועומד בשער, ואז הם עוד משיגים בעיטה חופשית", הוא הסביר את השער שספג השוער המחליף.

"המשכנו להילחם ואדריאן במיוחד עזר לנו עם שתי הצלות ממש ממש טובות. למרות שהרגליים שלו היו קרות והוא בוודאי לא הצליח לבעוט בכדור חזק כמו שהוא רוצה".

"זה הפך את הסיום למותח", הסכים קלופ, "אבל בסוף הדבר היחיד שחשוב זה שניצחנו. אני מרוצה מההופעה שהשחקנים שלי נתנו היום, שמח מהתשוקה שהם הראו. למען האמת, ההרחקה הפכה את הניצחון הזה ליותר מיוחד".

קלופ ו-ואן דייק.
קלופ ו-ואן דייק. "שמח מהתשוקה שהשחקנים שלי הראו" (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

התוצאות האחרונות: "אנחנו בתקופה מדהימה, זה בטוח. אבל אנחנו לא חושבים על 14 המשחקים מאחורינו אלא על המשחק הבא שלפנינו, ביום רביעי נגד אברטון. זה משחק חשוב במיוחד".

הפער מסיטי: "אנחנו לא חושבים על הפער או משהו כזה. אנשים חושבים על הפער מיד אחרי המשחק, אבל לסטר משחקת אחרינו אז למעשה זה עדיין פער של 8 נקודות, ככה אני רואה את זה".

"אנחנו לא צריכים לחשוב על דברים כאלה, אנחנו רק צריכים להבטיח שאנחנו תמיד מוכנים למשחק הבא", סיים המאמן הגרמני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי