"המיקום בטבלה לא משנה": באנגליה שחטו את סולשיאר

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

אחרי התיקו עם אסטון וילה, השדים האדומים אספו רק 18 נקודות ב-14 משחקים וציינו את פתיחת העונה החלשה ביותר מזה 31 שנים. הנורבגי תחת מתקפה: "המיקום בטבלה לא משנה כרגע"

(גודל טקסט)

אחרי התיקו 2:2 נגד אסטון וילה, אולה גונאר סולשיאר הותקף בחומרה ע"י כלי התקשורת באנגליה, לאחר שאמר שהמיקום של מנצ'סטר יונייטד בטבלה לא חשוב ולא מדאיג אותו, בזמן שקבוצתו אספה רק 18 נקודות ב-14 משחקים ומדורגת במקום התשיעי בליגה האנגלית:

"אם היינו כובשים שער נוסף הייתי יושב פה כרגע במקום החמישי, לכן המיקום שלנו בטבלה לא כל כך חשוב כרגע". אמר לאחר המשחק אמש: "אני רק צריך לוודא שאנחנו נכנסים לכושר ושומרים עליו במשך שלושה או ארבעה משחקים. הובלנו העונה בכל כך הרבה משחקים ולא הצלחנו לנצח. איבדנו יתרון 7 או 8 פעמים העונה. אנחנו חייבים להיות יותר טובים בסיטואציה הזאת".

מאז שסולשיאר מונה באופן רשמי כמאמן מנצ'סטר יונייטד בסוף מרץ האחרון, השדים האדומים ניצחו רק בשישה משחקים מתוך 22, שמרו על רשת נקייה רק פעמיים ב-25 המשחקים האחרונים ורשמו את פתיחת העונה הגרועה ביותר מאז עונת 1988/89, אז סיימו את העונה במקום ה-11 בליגה האנגלית, רחוקים 25 נקודות מארסנל שזכתה באליפות. 

למרות זאת, הנורבגי בטוח שהוא מסוגל לעצור את כדור השלג: "אני חושב שאנחנו הרבה יותר קרובים לנצח משחקים מאשר להפסיד אותם. נגד אסטון וילה לא נראינו כמו קבוצה, היינו חייבים להיות טובים יותר והבחורים ילמדו עם הזמן. אנחנו חייבים להפוך ליחידה אחת".

ביום רביעי (21:10 בספורט2),שחקניו של סולשיאר יארחו את טוטנהאם והאקס המיתולוגי, ז'וז'ה מוריניו לקרב מרתק בתאטרון החלומות: "המועדון לא אוהב להיות בסיטואציה הזאת, אבל השחקנים צוברים ניסיון. ביום רביעי יש לכולנו משחק גדול, כולנו מצפים לזה". 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי