פוגבה לא כשיר, סולשיאר: "חזרתו של מוריניו לא תשנה דבר"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | GLYN KIRK/AFP/Getty Images

הקשר עדיין לא החלים סופית מהפציעה ולא ישחק ברביעי (21:10, ספורט2) נגד הספרס. המאמן שנכנס לשבוע קריטי משוכנע: "השחקנים יודעים שעליהם להוכיח את עצמם כל שבוע. כבר ניצחנו יריבות גדולות"

(גודל טקסט)
כשהיא חווה עוד עונה מאכזבת, הרחק-הרחק מהמאבק על ליגת האלופות (פער 8 נקודות)  ולאחר שלושה משחקים בכל המסגרות ללא ניצחון – מנצ'סטר יונייטד נכנסת לשבוע קריטי. מחר (21:10, שידור ישיר בספורט2) היא תארח את טוטנהאם במשחק החזרה של ז'וזה מוריניו באולד טראפורד וכעבור שלושה ימים תפגוש את האלופה מנצ'סטר סיטי בדרבי גדול. אולה גונאר סולשיאר מתחיל להרגיש את הלחץ ומאוד לא אהב את שאלות העיתונאים על עתידו. כשנשאל על האפשרות שיפוטר אם יפסיד פעמיים, אמר: "לפעמים אני צוחק כשאני קורא סיפורים על דברים שאמרתי או מה שאמרו לי, אני יודע שהמקורות עליהם מדברים אינם מקורות, הם פשוט מורכבים משקרים בוטים".


המאמן הנורבגי, הצליח להרגיז את האוהדים כשאמר לאחר התיקו נגד אסטון וילה כי "המיקום בטבלה לא משנה". הוא רשם את משחקו ה-50 במועדון במחזור האחרון כשניצח רק ב-24. סולשיאר דיבר גם על יחסיו עם הבעלים: "אנחנו בקשר רציף, אנחנו מדברים כל הזמן, כמה פעמים בשבוע, זה לא פתאומי". יונייטד, כזכור, עם פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז 1988/89, אז סיימה במקום ה-11.


סולשיאר קיווה לקבל בשורות טובות עם חזרתו של פול פוגבה, אלא שהקשר הצרפתי שנעדר מאז חודש ספטמבר עדיין לא כשיר. "פוגבה לא מוכן, הוא עדיין קצת רחוק. הוא עובד קשה, הוא מתאמן, בואו נראה כמה זמן ייקח לו לחזור", אמר המאמן. בניגוד אליו, סקוט מקטומיניי שנעדר משלושת המשחקים האחרונים צפוי לשוב לסגל ולחזק את הקישור וכך גם נמניה מאטיץ', אם כי סולשיאר לא היה נחרץ והסביר שהוא רוצה לבחון את כשירותם במהלך האימון האחרון ושהחשיבה היא לטווח הרחוק. ג'סי לינגארד ולוק שואו עשויים לחזור להרכב.

פול פוגבה. עדיין פצוע  (Shaun Botterill/Getty Images)


במסיבת העיתונאים התייחס המאמן לז'וזה מוריניו: "אני לא חושב שהמאמן ישפיע על רמת המוטיבצייה. הם מונעים לעשות את הטוב ביותר עבור מנצ'סטר יונייטד כי הם מודעים שעליהם להוכיח את עצמם כל פעם מחדש באולד טראפורד. כשאתה לובש את החולצה הזו, לא משנה נגד מי אתה הולך לשחק – אתה צריך לתת את כל כולך. השחקנים היו מאוכזבים לאחר התיקו האחרון אבל עכשיו כל העיניים למחר בערב". סולשיאר הוסיף כי הוא משוכנע שהפורטוגלי יתקבל בצורה טובה על ידי הקהל משום שזכה בתארים.

על היכולת: "אנחנו צריכים להשיג תוצאות טובות יותר, זה הכדורגל, ברור שעלינו להשתפר, קיבלנו כמה החלטות חשובות והתחלנו בבניה מחדש. אנחנו לא מרוצים ממה שקורה. היו לנו הרבה תוצאות תיקו שהיינו צריכים להפוך לניצחונות אך זה לא קרה. המשחקים הקרובים הם הזדמנות מצוינת כדי לגדול, כבר השגנו תוצאות טובות נגד יריבות חזקות".


שחקני מנצ'סטר יונייטד נגד אסטון וילה. עוד משחק שאיבדו נקודות (Dan Mullan / Staff)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי