גווארדיולה: "עם המרחק מליברפול, זה יהיה מטורף לחשוב על אליפות"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

מאמן מנצ'סטר סיטי התייחס לפער מהמוליכה לאחר ה-1:4 על ברנלי: "ממה שאני קורא, לא נותנים לנו סיכוי". ז'סוס: "אגוארו מבקיע בכל משחק, אז גם אני חייב". וגם: והאיחוד של "אואסיס" בחדר ההלבשה

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
פפ גווארדיולה ויתר על אליפות שלישית ברצף? הצחקתם אותו. מנצ'סטר סיטי הוכיחה אתמול (שלישי) כי היא עדיין במירוץ עם 1:4 מרשים על ברנלי, וצימקה את הפער מליברפול לשמונה נקודות – אם כי המוליכה תקבל הזדמנות להגדיל אותו בחזרה הערב בדרבי חם נגד אברטון (22:05, שידור ישיר בספורט3).


בשל פציעתו של סרחיו אגוארו, המשימה להוביל את סיטי לניצחון שאולי יוציא אותה מהתקופה הלא כל כך מוצלחת שעוברת עליה (ניצחון בודד בחמשת המשחקים שקדמו לאתמול) היתה מונחת על כתפיו של גבריאל ז'סוס, שסיפק את אחד הערבים היותר טובים שלו העונה וכיכב עם צמד נהדר, כולל שער יפהפה בדקה ה-24. ז'סוס עלה עם הצמד למקום השלישי ברשימת הכובשים הברזילאים בפרמיירליג עם 31 שערים, כשהוא עוקף את וויליאן. לפניו נמצאים רוברטו פירמינו עם 52 שערים ופיליפה קוטיניו עם 41. החלוץ גם נבחר לאיש המשחק על ידי "סקיי ספורט", שהעניקו לו את הציון הגבוה 9.


ז'סוס אמר לאחר המשחק: "לפעמים ככה זה, אני יודע מה אני שווה ואני יודע שאני יכול להבקיע בכל משחק, אבל זה קשה. יש לי את סרחיו (אגוארו) בקבוצה ואני צריך ללמוד ממנו, כי הוא אגדת כדורגל. אני חייב להבקיע בכל פעם שאני משחק, כי הוא מבקיע בכל פעם – וזאת השאיפה שלי. אני רוצה לשחק ולהבקיע בכל משחק".


ז'סוס. שני רק לפירמינו וקוטיניו (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)
ז'סוס. שני רק לפירמינו וקוטיניו (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)


הפער מליברפול: "זה האתגר. אנחנו חייבים להילחם בכל מפעל ועל כל תואר וזאת הרמה של הקבוצות. הפרמיירליג קשה וליברפול עושה עונה נהדרת".


באנגליה ביקרו את ההגנה של התכולים, שלא הצליחה לשמור על שער נקי כבר משחק שמיני ברציפות. ב"BBC" נכתב כי השער שספג אדרסון הוא "מתסכל", ושמומלץ לפפ לתקן את המצב בחלון ההעברות של ינואר ואולי להביא בלם.


גווארדיולה עצמו עקץ את העיתונאים בסיום המשחק: "המירוץ לתואר נגמר? ממה שאני קורא, אף אחד לא נותן לנו סיכוי. זה נגמר. אני לא מאמין בזה, אבל האמונה שלי היא לא מה שחשוב כאן. הקבוצה שלנו יציבה, אבל עם המרחק מליברפול זה יהיה קצת מטורף לחשוב על אליפות, בכנות".




"אנחנו חייבים לחשוב על הדרבי בשבת, משחק אחרי משחק", הוסיף המאמן, "זה לא רק הפרמיירליג. יש לנו גם את הגביע, גביע הליגה וליגת האלופות, אז אנחנו חייבים להמשיך בקצב הזה להמשך המשחקים".


פפ החמיא לשחקנים שלו: "זאת תוצאה טובה תודות להופעה שלנו, כי שיחקנו מאוד טוב. אני מרוצה מדרך המשחק שלנו ומאיך שאנחנו נראים במשחקים האחרונים. השער הראשון של גבריאל היה במיוחד טוב והשני שלו היה בישול נפלא מברנרדו. אנחנו צריכים אותו, והוא היה צריך את שני השערים האחה שיעזרו לו ולקבוצה בהיעדרו של סרחיו".


במקביל, בתקשורת האנגלית התעסקו לא מעט בנפילת החשמל שקרתה באצטדיון לפני המשחק. חדר ההלבשה של האורחת ב"טרף מור" היה חשוך, ומחלקת המדיה של המועדון לא נשארה חייבת – כשצייצה מסך שחור וכתבה "תמונת מצב מתוך חדר ההלבשה". בינתיים, השחקנים האירו את המקום בטלפונים והעבירו את הזמן בשירה בציבור – בסרטון שהפך ויראלי תוך לא הרבה זמן.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי