גארת' בייל: "אני מספיק חזק כדי להתמודד עם שריקות הבוז"

גארת' בייל
גארת' בייל | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

הכוכב בראיון לתקשורת האנגלית: "בהתחלה לא ידעתי איך להתמודד עם הקריאות מהקהל, אך התבגרתי מאז. צריך להוכיח לקהל שאני מסוגל ליותר". על מוריניו וטוטנהאם: "אמירה גדולה. הוא מנצח סדרתי ויכול לזכות בגביעים"

(גודל טקסט)

גארת' בייל חווה העונה עליות וירידות רבות בריאל מדריד, במיוחד לאחר פגרת הנבחרות האחרונה בה הוא חגג את עלייה של וויילס ליורו 2020 עם דגל המדינה, ובו נכתב "וויילס, גולף, מדריד בסדר הזה". מיד לאחר מכן הוא נכנס כמחליף במשחק של קבוצתו הספרדית וספג שריקות בוז צורמות מכל היציעים בסנטיאגו ברנבאו. בראיון לתקשורת האנגלית, בייל סיפר את תחושותיו על מצבו בבירת ספרד.

"בעבר, הייתי קצת בהלם בפעם הראשונה שזה קרה, לא ממש ידעתי כיצד להתמודד עם כל הסיטואציה הזו. אבל זה קרה פעם או פעמיים נוספות בהמשך, וככל שהתבגרתי עם זמן, למדתי כיצד לעבור את זה ולהמשיך הלאה. אני מבין שאם אני לא אשחק טוב, האוהדים פשוט ישרקו לי. עליי להמשיך לעבוד קשה ולהוכיח לאוהדים מה אני מסוגל".

חלון ההעברות של קיץ 2013 היה משמעותי ביותר עבור הבלאנקוס, כאשר הם נפרדו ממאמנם ז'וזה מוריניו, ובמקביל החתימו את בייל מטוטנהאם, בעסקה ששברה את שיא ההעברות באירופה דאז. מוריניו עצמו מונה לאחרונה למאמן התרנגולים, ובייל לא נשאר אדיש: "אני חושב שזו אמירה אדירה של המועדון".

בייל. ספג שריקות בוז רבות במשחקיו האחרונים במדריד (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)
בייל. ספג שריקות בוז רבות במשחקיו האחרונים במדריד (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

"אני חושב שהוא מנצח סדרתי. טוטנהאם רוצה לזכות בתארים ובגביעים, ואני לא חושב שיש מישהו שיותר מתאים לה בשביל מטרה זו". הגביע האחרון שהניפו התרנגולים היה גביע הליגה ב-2008, בו ניצחו את צ'לסי של אברם גרנט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי