סולשיאר: "ראשפורד שיחק כאילו הוא בשכונה עם החבר'ה שלו"

אולה גונאר סולשיאר עם מרקוס ראשפורד
אולה גונאר סולשיאר עם מרקוס ראשפורד | Stu Forster/Getty Images

מאמן מנצ'סטר יונייטד החמיא לכוכב שלו שכבש צמד ב-1:2 על טוטנהאם: "האוהדים אוהבים לראות חלוצים אמיצים". גם מקטומיניי זכה לשבחים. פטר שמייכל טען: "סולשיאר הוא הבא בתור, אחרי ההפסד הקרוב יפטרו אותו"

(גודל טקסט)

 בהתחשב בפתיחת העונה הבינונית של מנצ'סטר יונייטד וברוח החדשה שהביא איתו ז'וזה מוריניו לטוטנהאם, ה-1:2 אתמול (רביעי) של השדים האדומים על התרנגולים היווה הפתעה, גם אם רוב חובבי הספורט בממלכה הסכימו שלא הפתעה גדולה. הקבוצה של סולשיאר חזרה בעקבות הניצחון למאבק על מיקום באירופה, כשהיא שתי נקודות מתחת וולבס החמישית, בעוד טוטנהאם התרחקה מעט והיא במקום השמיני.

גיבור המשחק היה מרקוס ראשפורד, שצמד שלו בדקה השישית ובפנדל בדקה ה-49 נתן למארחת את שלוש הנקודות. החלוץ האנגלי, שכבש תשעה שערים ב-10 ההופעות האחרונות שלו, זכה לשבחים מאולה גונאר סולשיאר: "זה מה שהיציע רוצה לראות. האוהדים אוהבים לראות חלוצים משחקים באומץ".

"הוא היה בוגר וחזר נגד שחקנים טובים", הוסיף המאמן הנורבגי, "הוא שיחק כאילו הוא במגרש השכונתי עם החבר'ה שלו. הוא מאוד נהנה מעצמו. אנחנו מצפים להרבה ממנו, כי הוא הראה את היכולות שלי כל כך הרבה פעמים".

סולשיאר חוגג.
סולשיאר חוגג. "הוא מהשחקנים שגורמים לדברים לקרות" (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

"אתה יכול להגדיר שחקנים לפי אלה שמחכים או מצפים שמשהו יקרה, ואלה שגורמים לדברים לקרות. הוא גרם לדברים לקרות בתנועה שלו ובקבלת ההחלטות שלו, והיה ישיר וחיובי. זה היה ביצוע מעולה".

ראשפורד זכה לציון 8 ולתואר איש המשחק ב"סקיי ספורט", שם נכתב עליו: "החזיק את המשחק בצוואר עם שער מוקדם, ונתן את הטון עם תצוגה מדבקת. הצמד שלו הקל את הלחץ מסולשיאר".

מאמן יונייטד היה שופע מחמאות גם לקשר סקוט מקטומיניי שחזר מפציעה והיה מצוין על הדשא: "אפשר כמעט לומר שהוא בלתי ניתן לעצירה", אמר סולשיאר, "לא היה סיכוי שהייתי מחליף אותו באמצע המשחק, עם הנוכחות הפיזית והמנהיגות שהוא נתן לנו במרכז המגרש".

מקטומיניי מול קיין.
מקטומיניי מול קיין. "כמעט בלתי ניתן לעצירה" (Michael Steele/Getty Images)

אבל למרות הניצחון ולמרות המחמאות לשחקנים, יש מי שטוען שסולשיאר רק קנה לעצמו שבועות בודדים נוספים על הקווים של מנצ'סטר יונייטד. שוער העבר ופרשן ההווה פטר שמייכל, שזכה לצד הנורבגי בטראבל ההיסטורי ב-1999, טען אתמול: "הוא ימשיך עד ההפסד הבא שלו. יש לו קבוצה מאוד מאוד צעירה והוא חייב לזכור שיהיו לו עליות וירידות עם הסגל הזה".

"יש עליו לחץ", טען הדני, "הוא הבא בתור. אולי מרקו סילבה מאברטון יפוטר בקרוב, ואז הוא אחריו. כל עוד הוא ממשיך לסמוך על הצעירים, הוא מסתכן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי