צפו בתקציר: ארסנל המשיכה לאכזב עם הפסד 2:1 בבית לברייטון

הקטור ביירין, גראניט ג'אקה
הקטור ביירין, גראניט ג'אקה | Marc Atkins/Getty Images

בבכורה הביתית של ליונברג על הקווים, התותחנים נראו רע מאוד מול השחפים מהתחתית ואפשרו לוובסטר (15) ומופיי (81) לעקוץ פעמיים. לקאזט (50) איזן זמנית. ניוקאסל גברה 0:2 על שפילד וברחה מהתחתית

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגה האנגלית ננעל הערב (חמישי) עם שני משחקים, כאשר במוקד ארסנל ומאמנה הזמני פרדי ליונברג חזרו לאצטדיון האמירויות והפסידו לברייטון מתחתית הליגה. בנוסף, ניוקאסל עשתה צעד נהדר לעבר הבריחה מחבורת התחתית עם 0:2 אצל שפילד יונייטד.

ארסנל – ברייטון 2:1
התותחנים פתחו עם מסוט אוזיל, פייר-אמריק אובמיאנג ואלכסנדר לקאזט בהרכב הפותח, אך הציגו בדקות הפתיחה יכולת פושרת ביותר, ומיעטו לאיים על השער של מת'יו ראיין הרגוע. מנגד, השחפים ידעו היטב כיצד לעקוץ שער יתרון באצטדיון האמירויות, ובדקה ה-36 הבלם אדם וובסטר ניצל את ההגנה הנאיבית של ארסנל במהלך כדור קרן ובעט מתוך רחבה כדור שטוח שהכניע את ברנד לנו.

לאחר מחצית ראשונה פושרת ביותר, לקאזט הצליח להרגיע את הלחץ בדקה ה-50, לאחר שעלה גבוה מאוד לכדור קרן של אוזיל, ונגח כדור קשתי שצלל לתוך הרשת. למרות שער השוויון, ארסנל המשיכה להראות כבויה מאוד, ובדקה ה-81 ברייטון הכתה פעם נוספת, כשהפעם זה היה ניל מופיי הצרפתי, שעלה היטב לכדור שהגביה ארון מוי, ונגח את שער הניצחון במשחק. הפסד ביתי ראשון העונה של ארסנל בליגה, משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות עבורה.

מה יהיה? שחקני ארסנל מאוכזבים בסיום. משחק תשיעי ללא ניצחון של התותחנים (Marc Atkins/Getty Images)
מה יהיה? שחקני ארסנל מאוכזבים בסיום. משחק תשיעי ללא ניצחון של התותחנים (Marc Atkins/Getty Images)

שפילד יונייטד – ניוקאסל 2:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
העולה החדשה לפרמיירליג חוותה הערב הפסד ביתי מאכזב מאוד, לאחר שירדה מנוצחת נגד ניוקאסל שנמצאת במומנטום נהדר. השחורים-לבנים סחטו תיקו דרמטי נגד האלופה מנצ'סטר סיטי במחזור שעבר, והיום אצל שפילד יונייטד הם הצליחו לעשות צעד נוסף בבריחה מהתחתית, כשתחילה אלן סן-מקסימא היה הראשון למצוא את הרשת במשחק עם נגיחה נהדרת אחרי רבע שעה של כדורגל. בדקה ה-70 כל ההגנה באדום הייתה בטוחה כי ג'ונג'ו שלבי קיבל את הכדור בעמדת נבדל, אך הוא מצידו המשיך לרוץ עד לשער, ולאחר בדיקת VAR קצרה נמצא כי המהלך היה תקין, והאורחים חזרו הביתה עם שלוש נקודות חשובות מאוד.

ניצחון חוץ יקר. שחקני ניוקאסל חוגגים (Alex Livesey/Getty Images)
ניצחון חוץ יקר. שחקני ניוקאסל חוגגים (Alex Livesey/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי