צפו בתקציר: אברטון ניצחה 1:3 את צ'לסי וברחה מהתחתית

שחקני אברטון חוגגים
שחקני אברטון חוגגים | Alex Livesey/Getty Images

לאחר פיטוריו של סילבה, ה"טופיז" גברו על הבלוז בעזרת צמד של קלברט-לווין ונגיחה של רישארליסון. קובאצ'יץ' צימק בשער אדיר, למפארד פספס את המקום השלישי

קבוצות: אברטון צ'לסי
(גודל טקסט)

הזעזוע עבד לאברטון. ה"טופיז" פיטרו לפני מספר ימים את מרקו סילבה, וכבר היום (שבת) הגיע שינוי מיוחל. לאחר שלושה הפסדים רצופים, הקבוצה מליברפול גברה 1:3 על צ'לסי בגודיסון פארק, כשעל הקווים עמד דאנקן פרגוסון, שחקן העבר של המועדון.

הבלוז הגיעו להתמודדות לאחר ניצחון אל אסטון וילה, אבל במשחק היום בצפון אנגליה הם הצידו יכולת פושרת מאוד, שבעיקר בלטה בטעויות אדירות בהגנה, אשר הובילו לשערים קלים עבור אברטון. זה התחיל כבר לאחר חמש דקות בלבד, כשרישארליסון הברזילאי עלה גבוה ונגח היטב את שער היתרון של המארחת.

לאחר מחצית ראשונה אנמית מאוד, צ'לסי ספגה מיד עם עלייתה לחצי השני, כשהפעם דומיניק קלברט-לווין לקח על עצמו את האחריות. מיד לאחר מכן מתאו קובאצ'יץ' צימק את התוצאה במשחק עם שער נהדר מהאוויר, אך ההגנה האורחת דאגה לסדר לקלברט-לווין צמד במשחק והבטיחה את שלוש הנקודות לאברטון, שברחה מהחלק התחתון וקיבלה הרבה מאוד אוויר לנשימה.


דאנקו פרגוסון. ניצחון ראשון בהופעת בכורה על הקווים (Alex Livesey/Getty Images)

הרכבים
אברטון: ג'ורדן פיקפורד, ג'יבריל סידיבה, מייסון הולגייט, מייקל קין, לוקה דין (לייטון ביינס, 82), מורגן שניידרלין, גילפי סיגורדסון, אלכס איוובי, תאו וולקוט (ברנרד, 86), רישארליסון (תום דיוויס, 71), דומיניק קלברט-לווין. 

צ'לסי: קפה, ריס ג'יימס (מיטשי באצ'וואי, 82), קורט זומה, אנדראס כריסטנסן, ססאר אספיליקווטה, מתאו קובאצ'יץ', אנגולו קאנטה, מייסון מאונט, וויליאן (קאלום הדסון-אודוי, 71), כריסטיאן פוליסיק, תמי אברהם.

מהלך המשחק
דקה 5: אברטון עלתה ליתרון 0:1! בניגוד לכך הציפיות המארחת פתחה את המשחק טוב יותר, סידיבה הגביה מצד ימין ופגש את ראשו של רישארליסון שהכניע את קפה עם השישי שלו העונה.

נגיחה נהדרת של הברזילאי (Clive Brunskill/Getty Images)
נגיחה נהדרת של הברזילאי (Clive Brunskill/Getty Images)

דקה 27: צ'לסי הייתה קרובה מאוד להשיג שער שוויון לאחר שוויליאן מצא את תמי אברהם במסירה אדירה, אך החלוץ האנגלי פספס את המסגרת בסנטימטרים ספורים.

דקה 49: אברטון עלתה ליתרון 0:2!: סדרה של טעויות בהגנה של צ'לסי הביאו את דומיניק קלברט-לווין למצב בעיטה מבטיח מול קפה, והאחרון נכנע ללא מענה.

דקה 52: צ'לסי מצמקת ל-2:1!: מיד לאחר שערה השני של המארחת, מתאו קובאצ'יץ' עמד במקום הנכון לכדור חוזר, ומ-22 מטרים בעט מהאוויר ישירות לתוך הרשת של ג'ורדן פיקפורד.

הקרואטי החזיר את הבלוז למשחק עם שער נהדר (Alex Livesey/Getty Images)
הקרואטי החזיר את הבלוז למשחק עם שער נהדר (Alex Livesey/Getty Images)

דקה 60: תאו וולקוט רץ כל הדרך לעבר השער השלישי של אברטון, אך מזווית קשה מאוד ניסה להכניע את קפה, שהפעם הצליח לייצר הצלה אדירה וחשובה.

דקה 84: אברטון עלתה ל-1:3: שחקני ההגנה של פרנק למפארד הציגו פעם נוספת חוסר סדר בחלק האחורי, ואפשרו לבן דיוויס המחליף לפרוץ כל הדרך לשער, ובסופו של המהלך זה היה קלברט-לווין לדחוק לרשת ולהשלים צמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי