Sport1 Banner

צפו בתקציר: 0:3 לליברפול על בורנמות', הפער בפסגה עלה ל-11

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | Catherine Ivill/Getty Images

סאדיו מאנה זכה למנוחה, אבל חבריו הביסו בלי קושי את קבוצת התחתית שהספגה הפסד חמישי ברציפות. אוקסלייד צ'מברליין פתח (35), סלאח בישל בעקב לקייטה (44) וקיבל ממנו בישול בחזרה (54)

(גודל טקסט)

כשהיא מקווה שהיריבה המרה מנצ'סטר יונייטד תעשה עבורה את העבודה המלוכלכת בדרבי ותמנע מגווארדיולה לצבור נקודות במירוץ הצמרת, ליברפול התארחה היום (שבת) אצל בורנמות' במחזור ה-16 במטרה להגדיל את הפער בפסגת הפרמיירליג.

היריבה, שפתחה את העונה לא רע אבל הפסידה בכל ארבעת המחזורים האחרונים, לא היוותה אתגר לחבורה של קלופ שעלה עם הרכב חצי-משני ונתן לשחקנים כמו סאדיו מאנה וטרנט אלכסנדר ארנולד לנוח – אם כי הבלם עלה במקומו של דיאן לוברן כבר במחצית הראשונה. ליברפול שלטה ומפתיחה, וסלאח היה קרוב לכבוש כבר בדקה השביעית – אלא שהבעיטה שלו היתה חלשה מדי.

זה לקח 35 דקות, אבל ליברפול עלתה לבסוף ליתרון. ג'רודן הנדרסון שלח כדור ארוך, ואלכס אוקסלייד-צ'מברליין הקדים את ההגנה המקומית ושלח רגל כדי לשים את הכדור ברשת. המרסיסייד המשיכו ללחוץ ודקה לפני הירידה להפסקה נבי קייטה מסר כדור לסלאח בקצה הרחבה, קיבל ממנו בחזרה בעקב מושלם וכבש את ה-0:2.

גם במחצית השנייה השליטה נמשכה, ותשע דקות מהחזרה לדשא סלאח סיים עוד התקפה נהדרת עם שער, כשהפעם קייטה החזיר לו בישול נהדר. עם הניצחון בכיס, קלופ החליט לתת לעוד שחקנים לנוח והוציא את אנדרו רוברטסון לטובת קרטיס ג'ונס בן ה-19 שעלה להופעת בכורה בפרמיירליג. עד הסיום שמרה ליברפול על התוצאה והיא כבר עם 33 משחקי ליגה ללא הפסד, מגדילה את שיא המועדון – ולפחות עד משחקה של לסטר מחר, עם פער של 11 נקודות בפסגה.

עוד באותו נושא: ליגה אנגלית (פרמיירליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי