צפו בתקציר: לסטר הביסה 1:4 את אסטון וילה, צמד לווארדי

ג'יימי וארדי
ג'יימי וארדי | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

החלוץ האנגלי כבש פעמיים (20, 75) והגיע ל-16 שערים ב-16 משחקים, השועלים ממשיכים לדהור עם ניצחונם השמיני ברציפות. יוכלו לשבור שיא מועדון נגד מנצ'סטר סיטי. גם איהנאצ'ו (41) ואוונס (49) כבשו

(גודל טקסט)

אחרי שליברפול הגדילה את הפער עם ניצחון מוחץ על ברנלי, המחזור ה-16 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, במרכזם לסטר שהתארחה אצל אסטון וילה בניסיון להמשיך את המרדף ואת רצף הניצחונות האדיר שלה. במקביל, ניוקאסל פגשה את סאות'המפטון ונוריץ' אירחה את שפילד יונייטד לקרב עולות. מאוחר יותר, ברייטון ווולבס נפרדו בתיקו 2:2 אדיר.

אסטון וילה – לסטר 4:1
רצף הניצחונות של השועלים תחת ברנדן רוג'רס עמד ערב המחזור על שבעה בפרמיירליג בנוסף לניצחון בגביע הליגה, ותוצאה שהיא לא ניצחון על קבוצת התחתית של דין סמית' היתה הופכת להפתעה. לא שמישהו חשב שזה יכול לקרות. 20 דקות מהפתיחה קלצ'י איהנאצ'ו שלח כדור ארוך לג'יימי וארדי, שעבר את כל ההגנה וגלגל פנימה בקלות את שערו ה-15 העונה, ולפני הירידה להפסקה החלוץ הניגרי גם כבש בעצמו, לאחר מסירת רוחב של ג'יימס מדיסון.

עוד לפני הירידה להפסקה הצליחה אסטון וילה לצמק, כשג'ק גריליש בעט כדור חלש מתוך הרחבה ואיכשהו מצא את הרשת, אבל אם במחצית השנייה היא קיוותה לנצל את התזמון כדי להשיג שוויון, הגיע ג'וני אוונס ועם נגיחה נהדרת לאחר קרן של מדיסון קבע 1:3 מבטיח. לסטר לא נרגעה שם, ואחרי מספר הזדמנויות – והחמצה ענקית של מדיסון – בדקה ה-75 דניס פראט שלח כדור ארוך לעברו של ג'יימי וארדי, שהמשיך לרשת והגדיל את הפער שלו בראש טבלת הכובשים.

מדיסון. שני בישולים והחמצה בעוד משחק נהדר שלו (Catherine Ivill/Getty Images)
מדיסון. שני בישולים והחמצה בעוד משחק נהדר שלו (Catherine Ivill/Getty Images)

הפער מליברפול חזר לשמונה נקודות, ובהתחשב בכושרן של שתי הקבוצות זה עשוי להימשך כך עד המפגש בין השתיים בסוף החודש – אם כי, לסטר תפגוש את מנצ'סטר סיטי חמישה ימים לפני שתארח את המוליכה למשחק העונה. ועד אז, מי יודע מה יכול לקרות.

תוצאות נוספות
ניוקאסל – סאות'המפטון 1:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)

נוריץ' – שפילד יונייטד 2:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי