גם גאטוסו לא עזר: נאפולי הפסידה 2:1 לפארמה בדקה ה-90

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | Francesco Pecoraro/Getty Images

המנג'ר האיטלקי ערך בכורה בסאן פאולו, אך לא שינה את המומנטום וקבוצתו רשמה משחק ליגה שמיני ברציפות ללא ניצחון. קולוסבסקי וז'רביניו כבשו למנצחת, מיליק איזן זמנית. סמפדוריה עלתה מעל הקו האדום

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

המחזור ה-16 של הליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם ניצחון 0:3 גדול לברשיה על לצ'ה בקרב התחתית. לאחר מכן ג'נארו גאטוסו רשם בבכורה הפסד 2:1 כואב לפארמה. במשחק הסיום של הערב סמפדוריה ניצחה 0:1 קטן-גדול את גנואה ועלתה למקום ה-17 בטבלה.

נאפולי – פארמה 2:1
ג'נארו גאטוסו קיווה במשחקו הראשון בסאן פאולו להוביל את קבוצתו לניצחון ליגה ראשון מול הקהל הביתי נגד פארמה, אך גם הפעם התכולים נפרדו בתיקו נוסף שהשאיר את הנאפוליטנים במקום השביעי. האורחת עלתה ליתרון מהיר בדקה הרביעית בזכות שער יפה של דיאן קולוסבסקי. מיליק איזן בדקה ה-64, אבל שום המילה האחרונה הייתה שייכת לפארמה. נאפולי חיפשה ניצחון בכל מחיר והאורחת ניצלה זאת עם מתפרצת שהסתיימה בשער של דרמטי של ז'רביניו דקה ה-90.

ברשיה – לצ'ה 0:3
אחרי רצף של שישה הפסדים, ברשיה השלימה ניצחון שני ברציפות בסטייל, לעיני הקהל הביתי, אך לא פחות חשוב מכך עלתה זמנית מעל הקו האדום לראשונה מאז המחזור התשיעי. חון צ'אנסיור כבש ראשון בדקה ה-32. בדקה ה-44 סטפנו סאבלי ניצל שגיאה חמורה בהגנה וסידר לארנסטו טורגרוסה את השער השני, ניקולס שפאלק סגר את הסיפור בתום מהלך קבוצתי נפלא. כאמור ברשיה שהייתה במקום הלפני האחרון, עלתה זמנית למקום ה-17, בעוד יריבה לצ'ה התדרדרה למקום ה-16.

גנואה – סמפדוריה 1:0
מאבק התחתית המותח בין הקבוצה במקום ה-19 לקבוצה שמדורגת מקום אחד בלבד בעליה הסתיים בתיקו מאכזב מאוד. הקרב הגדול היה בעיקר על הקווים, כאשר קלאדיו ראניירי הוותיק נאבק בתיאגו מוטה. לאחר דקות רבות בהן המשחק היה שקול מאוד, בדקה ה-85 מנולו גביאדיני הפציץ כדור אדיר לרשת של המארחת והעניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות, אשר העלו אותה מעל לקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי